Finns det några Diavel-ägare här?

Ja visst går det svänga med den, men självklart inte lika bra nerläggningsvinkel (41grader) som en sporthoj!

hoppas på många inbytta Carbons med Termisar nu när Xdiavel cruisern kommit :)
samt att någon vill köpa min lilla italienare för någelunda vettiga pengar :tummenupp (Står för beskådan hos Hojcenter Sollentuna :krama )

hoppas på många inbytta Carbons med Termisar nu när Xdiavel cruisern kommit :)
samt att någon vill köpa min lilla italienare för någelunda vettiga pengar :tummenupp (Står för beskådan hos Hojcenter Sollentuna :krama )

Det var min tanke med, men denna som inte låg på blocket dök upp genom tips så det var bara att slå till! :)

Hoppas du blir av med din och hittar någon intressant!

Hojen är hemma och igår körde jag den första lilla rundan med den! Även om det bara blev till macken och hem. Hojen är verkligen grym, hade nästan glömt hur trevlig den var sedan provkörningen förra året! :)

78152d29e7de9f9e1ac32999c27c8d45.jpg
2a281b725696fecc5dd377cb6cd514e7.jpg

Hojen är hemma och igår körde jag den första lilla rundan med den! Även om det bara blev till macken och hem. Hojen är verkligen grym, hade nästan glömt hur trevlig den var sedan provkörningen förra året! :)

78152d29e7de9f9e1ac32999c27c8d45.jpg
2a281b725696fecc5dd377cb6cd514e7.jpg

Har du skaffat slipon nu?
Det ser riktigt bra ut! :tummenupp

Vill-ha begäret och avundsjukan är total, vill verkligen ha en Diavel själv :mad:

Du kommer få en grym säsong :krama

Jag har tyvärr inte spelat in något själv ännu, men här är två klipp där man kan höra lite på det! Jag har inte tagit ur DB-killer då dom säger att man måste mappa om hojen ifall man ska ha fritt flöde och isåfall byter man filter samtidigt.
Alltid svårt att höra det verkliga ljudet p videoklipp tycker jag men dessa är i närheten iallafall, gäller att ha bra ljud på datorn eller lurarna bara! :)

Utan DB-killer
https://youtu.be/3SYyS4CdXrI

Med DB-Killer
https://youtu.be/9Tf4pER-jx0

Halloj,
Jag har Touring-paketet (Ruta, blinkers, väskor och sissy-bar) till salu om någon är intresserad!
Skicka PM eller svara här i tråden om intresse finns.

Halloj,
Jag har Touring-paketet (Ruta, blinkers, väskor och sissy-bar) till salu om någon är intresserad!
Skicka PM eller svara här i tråden om intresse finns.

Finns det kvar när/om jag köper min Djävul så är det högintressant ... men håll inte på grejjerna för min skull :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025