Finns det någon "mirror" så man kan köra gamla sporthojs layout?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Lugn skrev:
2333774 Annonsörerna ska självklart vara kvar. Däremot kan man ju undra vad de grå fälten ska vara bra för...
Ja, det undrar jag med. Kanske är det snyggt men det är inte bra.
Går det att plocka bort den vita annonsspalten helt och hållet med något som motsvarar adblock tro? Jag har för mig att FF hade något sånt plugin...

Visst omväxling förnöjer men inte om det görs till det sämre..

Jag gillade den förra layouten bättre jag med.
Det är så liten text nu och ingen bra färg, (svart var bättre än orange/röd, lättare att läsa)
Men det finns ju inte så många andra sporthoj.com-forum att använda heller.
Däremot har jag märkt att jag själv använt sh mkt mindre direkt, förmodligen att för att det är så plottrigt att läsa för en halvblind.:3freak

Klart Mikey stannar, behövs lite färgklickar bland alla grå inlägg!

"Däremot har jag märkt att jag själv använt sh mkt mindre direkt, förmodligen att för att det är så plottrigt att läsa för en halvblind." Gäller även för en med normala ögon.

General E skrev:
2335447 Klart Mikey stannar, behövs lite färgklickar bland alla grå inlägg!

"Däremot har jag märkt att jag själv använt sh mkt mindre direkt, förmodligen att för att det är så plottrigt att läsa för en halvblind." Gäller även för en med normala ögon.

Count me in :(

Kul när man har lika mycket bös på sidorna som forum i mitten...

IronMike skrev:
2332381 ... så man får ont i ögonen...

Håller med... har oxo märkt av att jag snabbt får ont i ögonen nu när man surfar på forumet. Jag tror att det är den där rödrostbruna färgen på länkarna som ställer till det med dålig kontrast. Blir den bytt till svart utan understrykning tror jag att det blir mycket skonsammre för ögonen.

Jag lånar denna tråden lite, förhoppningsvis blir ingen argsint för det. Jag blev helt förvirrad av detta nu, med "nya" SH. Jag kommer inte in på vanliga adressen, utan fick googla och kom in genom sporthoj.com/forum. Jag kommer inte åt nån startsida som tidigare. Är det så för alla är det bara jag?

Tänkte nämligen uppdatera mig lite med vad som ändrats här, tänkte att det säkert stod om det på startsidan i så fall. Men som sagt, dit kommer jag inte.

Eller finns detta redan i någon tråd som jag inte lyckats hitta?

:va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...