Finns det någon duktig mekaniker i sthlm...

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
SV1000S -07
som kan tänka sig att göra en 2400mila service på min VTR1000F -03
Man vet aldrig om det finns någon mek som har för lite att göra..
Hojta isf!!

Kolla om TurboAndersson har lust och tid. Han har ju bla skruvat på Hondacenter.

Medans den ändå är uppe... Är det nån som känner sig sugen att få en tusenlapp för att sätta in ett larm på en av mina hojar!? :)

Thorlarm ifall ni behöver veta.

Medans den ändå är uppe... Är det nån som känner sig sugen att få en tusenlapp för att sätta in ett larm på en av mina hojar!? :)

Ja tack!

Det kan jag lösa, nemas problemas!
Ska det sitta under sadeln?

Tusenlapp? Du vet vad det innebär att installera ett larm va? Basic-verktyg, kabelskor och eventuellt lite lödning. Vill man slarva lite så använder man sådana där små piggyback-clips till blinkers...

Allt som allt 20-25 minuters jobb att koppla in ett larm, max en timme om man aldrig tagit i ett verktyg innan. Tusen spänn är en schysst timlön.

Tusenlapp? Du vet vad det innebär att installera ett larm va? Basic-verktyg, kabelskor och eventuellt lite lödning. Vill man slarva lite så använder man sådana där små piggyback-clips till blinkers...

Allt som allt 20-25 minuters jobb att koppla in ett larm, max en timme om man aldrig tagit i ett verktyg innan. Tusen spänn är en schysst timlön.

Jag vet precis hur man installerar ett lam och vilken utrustning som behövs.
Bäst och enklast är att löda tycker jag. Vill han att jag ska göra det för en tusenlapp så gör jag det med nöje. Kan bjuda på lemonad under tiden om så önskas!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back