Finns det någe bra sånt spel

jra_racing

Enduro rider
Gick med
10 May 2004
Hoj
Husqvarnor
När man va liten så lirade man ju klassikerna Wings, Operation Overlord och Wings of glory till Amiga 500 Och senare flying corps till pc
Så nu min fråga finns det några sånna spel från första och andra världskriget med lite schyst känsla i till pc, som är hyfsat nya. Har ingen koll på spelvärlden och måste ha något att sysselsätta mig med nu när jag är skadad
Vet ni några spel berätta gärna lite kortfattat om hur det är, Avancerat att flyga, svåra uppdrag etc etc

jra_racing skrev:
När man va liten så lirade man ju klassikerna Wings, Operation Overlord och Wings of glory till Amiga 500 Och senare flying corps till pc
Så nu min fråga finns det några sånna spel från första och andra världskriget med lite schyst känsla i till pc, som är hyfsat nya. Har ingen koll på spelvärlden och måste ha något att sysselsätta mig med nu när jag är skadad
Vet ni några spel berätta gärna lite kortfattat om hur det är, Avancerat att flyga, svåra uppdrag etc etc

Jag tyckte att Secret Weapons Over Normandy var kul, lite arkad flygspels känsla.
Sen LOMAC (Lock On: Modern Air Combat) var också himla snyggt men lite för realistiskt (= svårt), höll på nästan en dag med att landa nåt jävla jetplan.

aNNARS ÄR DET BARA LADDA HEM amiga SPEL TILL pc OCH ANVÄNDA EN EMULATOR SÅ KAN DU SPELA DOM DÄR KLASSISKA SPELEN

EDIT: Faaan, orkar inte ändra

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...