Finns det ingen gräns för hur dum man får vara?!

Fan vad skönt,,

nu har man skrivit klar det där provet.

8 sidor (bredranding) blev det,, tog väll typ 1 timme,

Sköönt!

Skalman skrev:
*** Ja, jag blev mäkta förbannad ett par dagar efter att Titanic kommit på biograferna. Den diskuterades på jobbet och då fick jag veta att båtjäveln sjönk! nu var det ju meningslöst att gå och se filmen när jag redan fått reda på hur den slutar.

Hur skulle den annars sluta? :arsele

Madhonda skrev:
Undrar om jag är den enda i hela väääärlden... som tycker om när man vet vad som händer i filmer i förväg.. :3freak

Eller om en bok är lite för spännande... så läser jag några sidor på slutet i förväg... bara för att se hur det går...!! Ja..det känns helt enkelt lite bättre då..!! :tungan

Jag läser alltid ett par sidor av slutet på en bok innan jag läser hela.

Va fan, gör dom böcker av alla stora filmer nu för tiden? :va :crash

Åhnäääääj, nu måste de ju göra en film till så att inte alla barnen blir JÄTTElessna för att de redan vet vad som ska hända med ringen

:rolleyes:

Nej, jag är inte så insatt i Sagan om Ringen triologin.
Nej, jag tycker inte synd om dem

Ja, jag tror att det mest är en ursäkt att slippa provet*s* :D

K-Micke skrev:
Att båten kom fram till Amerika??
Eller att den förirrade sig till Bermudatriangeln och blev upplockad av ett UFO??
Eller blev kapad av terrorister och rammade frihetsgudinnan??
..........

Funkar inte. Ironi verkar inte fungera längre.

Tragiskt..... Ironi som är så kul.

Säger bara lol...

De flesta vet hur klassiska böcker slutar. Skall verkligen skolväsendet behöva ta hänsyn till vilka filmer hollywood just nu lanserar. Trillogin om ringen är en klassiker som skrevs av Tolkien och utkom som första upplaga -59.

Det är ju som om William Wallace matyrdöd inte skulle få nämnas pga att filmen breavhart finns. Den film som faktist skildrar hans död.

Skärpning ungdommar....
Vissa saker tillhör allmänbildning.. ok att man kanske inte ska veta hur böcker slutar.. Men klaga inte på att klassiker används i undervisningen i skolan.

För övrigt så kan jag lova att upplevelsen ni kommer att uppleva med filmen konugens återkomst kommer att vara så stark att ni knappast kommer kännna er besvikna för att ni vetat hur det gått.

Det säger ju sig själv att det goda vinner... Sen att Smeagol kommer att finnas med i uppgörelsen är ju inte heller någon överraskning... Under de första delarna av böckerna påpekar Gandalf flera gånger att Smeagol fortfarande har en roll att spela....

// SENSEI

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör