Finns det inga intensivkurser med risk1+2?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Skulle behöva en intensivkurs med risk1+2 + uppkörning och kanske 3 körlektioner.

Har a1 kort men tog inte a beg när jag va 18 utan har kört i skogen sen dess.

Vart i landet det ligger kvittar, jag vill ha mitt kort jag får allt indraget, tar gärna med min hoj om det går/ger rabatt.
Borde det inte gå att hitta en 5-20 juli? Något senare går men då måste jag hyra mc också.

Last edited:
Tjenare du jag har lite samma problem som dig jag har ringt alla körskolor här i närheten och saken är den att allt igår i intensivkurserna UTOM risk 1 :S och den kör dom typ bara 1 gång var 45te dag :S risk 2 kör dom 1-2 ggr i veckan så endå problem för mig är att hitta någonstanns att göra risk 1an snabbt nog nu när jag får körkortstillståndet på måndag lr tisdag.

Tjenare du jag har lite samma problem som dig jag har ringt alla körskolor här i närheten och saken är den att allt igår i intensivkurserna UTOM risk 1 :S och den kör dom typ bara 1 gång var 45te dag :S risk 2 kör dom 1-2 ggr i veckan så endå problem för mig är att hitta någonstanns att göra risk 1an snabbt nog nu när jag får körkortstillståndet på måndag lr tisdag.

Ganska långt bort: www.fjallbonasmc.se

googla på körkort express i halstahammar.
Kanon är dem, tog mitt för några år sedan på 3 dar och fick bo i deras lägenhet.
Dem har även risk 1+2 där, en polare gjorde precis sitt fast på 4 dagar nu med risk 2:an

googla på körkort express i halstahammar.
Kanon är dem, tog mitt för några år sedan på 3 dar och fick bo i deras lägenhet.
Dem har även risk 1+2 där, en polare gjorde precis sitt fast på 4 dagar nu med risk 2:an
Verka bra!

Man kanske skulle ta sig en tripp på 45 mil för att ta kortet på körkortexpress verkar ju bra där får slå dom en plingeling i veckan :)

Back