Finns det åkare i Alingsås?

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Tänkte bara kolla om det finns några (antar att det finns) här på forumet som bor i eller i närheten av Alingsås. Ska nämligen åka ner till syster idag och vara där en stund. Vore kul om någon vill visa på lite fina vägar, plus att det är ju alltid roligare att köra om man är flera :tummenupp
Ska vara där några dagar, blir nog framåt en vecka eller nått.
Ni kan väl PM:a eller skriva i denna tråd.

:tummenupp

Last edited:
Det va inte dig jag såg vid ett par rödljus idag i alingsås,med nån röd hoj brevid (bmw?).
Såg ut som att ni drog fullt när d blev gult,ja kolla i backspegeln,det va iaf en kawa

låDan skrev:
Det va inte dig jag såg vid ett par rödljus idag i alingsås,med nån röd hoj brevid (bmw?).
Såg ut som att ni drog fullt när d blev gult,ja kolla i backspegeln,det va iaf en kawa
Det låg någon hoj bakom mig, men jag tror att den var svart. Jag kör iaf en silver ninja. Bor du i Alingsås?

japp ja bor i alingsås,men har bes på hojen nästa vecka så den e inte påställd osv nu + att den hade vält när ja kom från jobbet idag :mad:
fick ringa assistans för o kunna lyfta upp den.
Tog en sväng nyss med den o det rök olja ur ena pipan så ja vete fan vad man ska göra,lr om det bara e o köra bort.

Är det nån som jobbar på Turnils i Alingsås då?

låDan skrev:
japp ja bor i alingsås,men har bes på hojen nästa vecka så den e inte påställd osv nu + att den hade vält när ja kom från jobbet idag :mad:
fick ringa assistans för o kunna lyfta upp den.
Tog en sväng nyss med den o det rök olja ur ena pipan så ja vete fan vad man ska göra,lr om det bara e o köra bort.
Välta hojen är aldrig skoj, ring till någon suzukiverkstad och berätta åt vilket håll den föll åt, kanske har dem någon bra förklaring.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo