Finns de hjärterum, finns de ....

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Nu är vi på jakt efter apfett mekgararge och likväl festplats.....

alla som är intresserade av en sådan plats kan väl skriva upp sig på bifogad lista då man kan planera hur stort man skall leta efter:va

Vi är ett gäng redan men alla som inte har eller vill byta SKRIV UPP ER!!!

Centralt e tanken:tummenupp

1.C@rro + några fler utan dator

hur många har ni tänkt er då?

jag vet av erfarenhet att det kan bli jävligt stökigt o alla ska låna andras grejer utan o lämna tillbaka etc om man är för många...

är i ett garage nu med ca 25-30 hojar o där fungerar det faktiskt jävligt bra nu.. men då måste alla lita på varandra o visa hänsyn...

menar bara det att om man drar ihop ett gäng där alla inte känner alla så kan det bli problem...

bara en tanke...

mvh robban

jag vet av erfarenhet att det kan bli jävligt stökigt o alla ska låna andras grejer utan o lämna tillbaka etc om man är för många...

är i ett garage nu med ca 25-30 hojar o där fungerar det faktiskt jävligt bra nu.. men då måste alla lita på varandra o visa hänsyn...

menar bara det att om man drar ihop ett gäng där alla inte känner alla så kan det bli problem...

bara en tanke...

mvh robban

instämmer. 4-6 pers e max i ett seriöst garage. iaf om man skall bygga lite motorer å dyligt, men de beror helt på vart nivån ligger och vilka man är

instämmer. 4-6 pers e max i ett seriöst garage. iaf om man skall bygga lite motorer å dyligt, men de beror helt på vart nivån ligger och vilka man är

precis vad jag menar..

men ska man bara ha ett garage o ställa av hojen under vintern så kan man ju trycka in i stort sett hur många hojar som helst..

men när jag bygger hoj så ska det vara folk man litar på...

mvh robb

bara en tanke...

mvh robban

har man en stor lokal kan man dela av den, en del till mekers å en till förvarare:tummenupp

har man en stor lokal kan man dela av den, en del till mekers å en till förvarare:tummenupp

joo det är klart.. men fortfarande vill jag kunna lita på de som mekar isåfall.. men men...

har ni hittat nått som kan vara intressant än då?

mvh robban

Robb: Du behöver inte oroa dig att inte kunna lita på mig,
jag är schysst, fast vi aldrig träffats...ännu..

hehe.. tror jag säkert...

jag menar bara det att är man 4-6 pers så är det lungt.. men är man däremot 25-30 hojar som vi är så gäller det fan att kunna lita på varandra.. annars kommer dina verktyg ligga över hela garaget.. har hänt mig några ggr.. "oj, förlåt, glömde lämna tillbaka...."

och jag lovar dej. detta KOMMER hända..

mvh robban

Låter som att många gubbar/brudar i ett garage kan bli bra stökigt.
någon tar med sig ett par klåfingriga polare och sånt kan också ställa till det.

ska du dessutom ha festlokal på samma ställe så blir det duktigt stökigt... bara en känsla jag har.

men det kanske kan funka. personligen håller jag mig i mitt eget.
jag har dåliga erfarenheter av att dela Replokal med andra. folk låter inte bli andras prylar.
tyvärr.

Låter som att många gubbar/brudar i ett garage kan bli bra stökigt.
någon tar med sig ett par klåfingriga polare och sånt kan också ställa till det.

ska du dessutom ha festlokal på samma ställe så blir det duktigt stökigt... bara en känsla jag har.

men det kanske kan funka. personligen håller jag mig i mitt eget.
jag har dåliga erfarenheter av att dela Replokal med andra. folk låter inte bli andras prylar.
tyvärr.

håller med fullständigt...

Jo det är en stor risk det vet jag med.
Verktyg "kommer bort" osv.

Men jag behöver bara ett utrymme, får väl sätta in nån
annons på nån garage-plats....

Är det nån här som bara vill dela utrymme så säg till mig.

jag har ett gäng uppställningsplatser från 1/4 om någon behöver... inhängnat omr. Gässlösa sommar 150:- vinter 200:-

*/ ?>
Back