Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Får man ta bilder på andras hoj bara sådår?![]()
Fel, Gul är Ful, det vet ju alla, blå ska det vara.Firefly skrev:Ahh... Hojar ska vara gula....
Firefly skrev:Nähä!! Blå är................ Fan, jag kom inte på nåt.

Canoly skrev:Åkte en bit norrut från Skåne på sommarsemestern. Ute för att plåta vacker natur sprang jag på en stillastående hoj och kunde givetvis inte låta bli att ta bild på hojen.
Vore kul om ägaren fanns här på sporthoj

Firefly skrev:Nähä!! Blå är................ Fan, jag kom inte på nåt.
Nyteknik skrev:Inte helt lätt att identifiera en så anonym mc.![]()
Ja, om det är en blade som din så är det ju ok... Men jag försökte komma på något negativt eftersom det första som slog mig var R1... Och R1 är väl sånär som en svordom tror jag....Deadmetal skrev:Blått är flott, vet du väl![]()
spirre skrev:nä du skojar.. det menar du inte =)
Det där låter ju jättebra! Kan ja visa mamma å bli stolt .. eller kanske impa för folk jag tycker om.. hehe! nä men skitkulCanoly skrev:Alla har inte digitalkamera och "fotosjåpp" och då blir det besvärligt att plåta moster Emma i stan om man måste pilla bort alla fordon i bakgrunden, speciellt med analog kamera.
Däremot hoppas jag kunna ta lite bilder på dig i sommar då du skall åka bana. Jag har inhandlat husvagn och förbereder mig på att finnas många dagar på många banor i vårt land med kamera i handen.
Hälsningar Jan
EBS skrev:Om ägaren finns här så lär han/hon känna igen sin egen hoj, annonym eller ej.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |