Finnes: Lägenhet + parkeringsplats centralt väster

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Som rubriken säger.

Eftersom vi nu köpt hus finns lägenheten (1a, 54m2, 4055bucks) på Ringgatan ledig från slutet jan nästa år och även en parkeringsplats (under tak, 300bucks) i parkeringsgaraget på Kilsgatan.

Intresserad eller vet nån som är det ? Hör av dig/er :)

Kanske något för newstead, det är väl inte lika mycket lägenhetsinbrott som där han bor nu....:D

erik skrev:
2622308 Kanske något för newstead, det är väl inte lika mycket lägenhetsinbrott som där han bor nu....:D
nej bor man under gammla oxen bör man ju ialf kunna boxning och hojen bör man ju oxå ha låst och gärma bakom 79portar.. fråga mario får du se

blom skrev:
2622573 nej bor man under gammla oxen bör man ju ialf kunna boxning och hojen bör man ju oxå ha låst och gärma bakom 79portar.. fråga mario får du se

Jag sa bara att man slipper inbrott i lägenheten, det andra tog jag för givet att alla visste.:D

Supermoto skrev:
2622000 Som rubriken säger.

Eftersom vi nu köpt hus finns lägenheten (1a, 54m2, 4055bucks) på Ringgatan ledig från slutet jan nästa år och även en parkeringsplats (under tak, 300bucks) i parkeringsgaraget på Kilsgatan.

Grattis! Faan va fint med ett hus!
Ev skulle llägenheten vara något för mig.
Våran är ju lite liten...

Jag ringer dig när jag kommer hem, blir på tisdag.
(är i Peru nu)

blom skrev:
2622573 nej bor man under gammla oxen bör man ju ialf kunna boxning och hojen bör man ju oxå ha låst och gärma bakom 79portar.. fråga mario får du se
Efter de fick tummen ur och bytte låsen har jag varken sett eller hört nåt om några problem med inbrott osv :tummenupp

Bor man UNDER oxen har man problem :tungan men bor man över behöver man inte kunna boxas nu eftersom det är en trevlig restaurang. Det är nog LaPampa vi kommer sakna mest tror jag efter flytten.

Tengil skrev:
2622625 Grattis! Faan va fint med ett hus!
Ev skulle llägenheten vara något för mig.
Våran är ju lite liten...

Jag ringer dig när jag kommer hem, blir på tisdag.
(är i Peru nu)
Du är välkommen. Kom upp på kontoret på en kopp Java :tummenupp

Last edited:
newstead skrev:
2625586 Framåt april möjligtvis... :näsblod
Tyvärr snackar vi 1a feb nu. Men beslutet måste komma före detta månadsskifte för att vi inte ska åka på onödig hyra.

Supermoto skrev:
2625619 Tyvärr snackar vi 1a feb nu. Men beslutet måste komma före detta månadsskifte för att vi inte ska åka på onödig hyra.
Count me out! Jag är så att säga fast där jag är till slutet på mars...

Supermoto skrev:
2625619 Tyvärr snackar vi 1a feb nu. Men beslutet måste komma före detta månadsskifte för att vi inte ska åka på onödig hyra.
jag kanske ringer dig i helgen, då jag tror jag har en hyresgäst åt Er. pma ditt nummer.

Supermoto skrev:

I might be väry intressed om de inte är för sent

Supermoto skrev:

I might be väry intressed om de inte är för sent

Om du inte skaffat dig jobb än så är det inte för dig, du behöver pengarna till annat, du ska ju köpa fälgar och hänga på till Spanien. :)

Too late, idag är första december och jag sa upp lägenheten igår. Missade dock parkplatsen så den finns ledig om nån vill ha...

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back