finndubb.

Okej..
har fått för mig att finndubb och endurodubb var samma :confused:
 
somnade ifrån det....Hämtas på onsdag. Det var endurodubb.... iom att jag bara ska köra is.. kan jag lika bra satsa på finndubb
 
Kolla med vurpan.com
Kalaspriser på däck osv
/660
 
bara endurodubb...

Ingen som har telefon nr. till JN däck eller vad han kallar sig
 
Fixx skrev:
bara endurodubb...

Ingen som har telefon nr. till JN däck eller vad han kallar sig

JN-Däck dubbar inget till allmänheten i år. Har inte fått veta varför än, men dom däck han har ligger på lager kommer garanterat vara förbehållna förarna i Is-RM. Du behöver inte ens försöka ringa till honom för ingen har fått tag på honom på helan förvintern. Trist, för han är grymt säker på att dubba... :(
 
Är det nån som har kontakt med några firmor som dubbar i finland?
Har för mig att finnarna skulle åka med färre dubbar i år enl deras reglemente.
Medans vi har kvar samma antal fast något mindre utstick.Verkar som det är tur att man har däck kvar sen förra säsongen.
 
Samma mängd och utstick.

Kan ta hem däck mot beställning. Dock endast mindre kvantiteter. Och till nästa säsong...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top