Finn fem fel!

...och varför envisas alla med att sitta the doohan-way (arslet ut, överkroppen rakt över tanken och feta nedlägg)? :crash

För de kör för långsamt för att kunna knäskrapa med ordentlig häng på överkroppen... Sissy-posers :näsblod

Felen då; Fel hoj, fel plats, fel förare, fel sittställning, fel spår.

:)

• Gilla
Reaktioner: SGM
Jag tror han körde på en snusdosa som kamerakille slängt ut på väg. Kolla vid 9 sekunder, där kommer den snurrande som ett lite ufo.

Det som är fel är dina fem senaste länkar på det här forumet som man sett 100ggr tidigare!

min tanke va o kolla vad ni tycker varför killen "tappar" hojen i den situationen! sen att du tittar på klipp 100ggr om o om får stå för dej! kanske lite känsligt det där med klotningar??

Last edited:
Kan ha varit med mening oxå just för att filma hur det ser ut när någon vurpar på en ökänd sträcka där alla knutters ska knäskrapa. Det är strålande väder, och väldigt lokalt placerat vatten och vad jag kan se, ingen bäck eller källa vartifrån vattnet skulle komma ifrån.

Samt, överdrivet stor kamera den som står och filmar honom vid vägkanten.

FEJK :) Iaf, trådtiteln. Den var kass.

Precis så jag oxå tänkte. Ser ut som CSS filmning eller liknande för att visa hur det kan gå alt, hur man inte ska göra.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo