Finn fem fel eller en lite för billig 999R

För att sadeln är i kolfiber = obekväm som satan. :tungan

(Har inget vettigt att svara ang. priset):)

dom är inte så dyra menar du, hade den varit billig så hade den varit såld redan. andrahandsvärdet har lite med nypriset att göra, fler saker spelar in.

Andrahansvärdet på en 999 är inte riktigt samma sak som med andra Duccar. Ducatister i allmänhet gillar inte 999. Speciellt sen 1098an kom!
Svor jag i kyrkan nu? :D :gnissla

Italian trash?
Samma som Ferrari, finns inget bilmärke som gör så lite för så mkt pengar.
Kör smart, kör japansk bättre grejer för bråkdel av pengarna :D

Italian trash?
Samma som Ferrari, finns inget bilmärke som gör så lite för så mkt pengar.
Kör smart, kör japansk bättre grejer för bråkdel av pengarna :D

Vilket märke är det på hojjen som vart utsedd till Årets motorcykel 2007?
Vilket märke vann Casey Stoner Moto GP 2007 med?
Vilket märke hade med mest hojjar på toplistan i omröstningen av Årets motorcykel?

:va :va :va :va :va :va :va :va :va :va :va

Vill inte vara oförskämd mot diverse sushiätare, men kamma till er och kom in i matchen...:pannkyss

Last edited:
om det är den som jag tror är säljare så är inget påklistrat ,, förutom märket från svenska ducce klubben på sin höjd.

Vilket märke hade med mest hojjar på toplistan i omröstningen av Årets motorcykel?

Vill inte vara oförskämd mot diverse sushiätare, men kamma till er och kom in i matchen...:pannkyss

allt de du säger är ju självklart rätt!!
och 1098 är grym!!!! MEN de e fortfarande ETT år av många de handlar om!!!
kanske bara jag som tycker det, men japanska märken har ju annars dominerat toppen, så hur kan alla ducati fanatiker bli så styva i korken för ett års framgång???:confused:

allt de du säger är ju självklart rätt!!
och 1098 är grym!!!! MEN de e fortfarande ETT år av många de handlar om!!!
kanske bara jag som tycker det, men japanska märken har ju annars dominerat toppen, så hur kan alla ducati fanatiker bli så styva i korken för ett års framgång???:confused:

Nawwww vart du lite ledsen i ögat nu :gråta

:rofl:rofl:rofl:rofl

:) självklart blir jag det!!! jag har ju ett par jobbiga ducati fans på jobbet med så man börjar ju bli ganska trött på att höra deras argumen hela tiden.
kan ju bara säga så här, att det ska bli jävligt skönt om ordningen ändras i motoGP nästa år iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja du kommer säkert få argumentations övertag eftersom kvackisaki kommer sopa banan med allt i vanlig ordning :tuttar

:) självklart blir jag det!!! jag har ju ett par jobbiga ducati fans på jobbet med så man börjar ju bli ganska trött på att höra deras argumen hela tiden.
kan ju bara säga så här, att det ska bli jävligt skönt om ordningen ändras i motoGP nästa år iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OT, men när det disktuteras i tråden.

Och vem ska ändra det V Rossi? Tror inte det :D

Last edited:
165 lax för två cylindrar, ett oljeläckage o kåpor som lossnar på motorvägen tycker jag låter dyrt? kompisen fick gå ner till 85 för att bli av med sin 999R
03:a, nypris 215k bra investering o köpa ducce...

peace :)

Du har helt ratt, fast enda lite fel. Men kolla overall resultatet fran MotoGP -07 sa ar det ju faktiskt ducce som regerat! http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_results.htm?menu=results

ED: Sen om det ar vart att lagga 50K mer pa en gathoj med samma marke ar ju upp till var och en:P

165 lax för två cylindrar, ett oljeläckage o kåpor som lossnar på motorvägen tycker jag låter dyrt? kompisen fick gå ner till 85 för att bli av med sin 999R
03:a, nypris 215k bra investering o köpa ducce...

peace :)

Tycker nästan att din kompis var lite dum som sålde den för dom pengarna, om han nu inte var i stort behov av snabba pengar förstås. Låter konstigt iaf.
Så jäkla svårsålda är ju inte 999. Speciellt inte en R.

Synd att jag inte såg din kompis annons :mad:

Om Ducce blev årets MC förra året, vilka bilar brukar bli det? Mercedes, Volvo eller BMW? Nej Fiat, Renault och Opel:huvet Att ens delta i den tävlingen skulle jag skämmas för

Fast sen är Ducati säkert inte så tokig....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT