Finlands nya nationalsång.

Det har väl IOFS varit ett par trådar om Loituma-Levas polka redan, men ingen av trådarna har förklarat VAD I H-VETE HAR PURJOLÖKEN MED MUSIKEN ATT GÖRA?????

Jag har nog sett alla varianter på Youtube och Google video, och i många av dom snurras det purjolök, dock inte i orginalet, som faktiskt är en riktigt mysig finsk polka..

Ingenstans i texten till orginalet nämns purjolök, även om det dansas i ett kök...

Vem fan kom på purjolöken och varför?????

Jag kan inte stänga av den :va Den går nonstop...jag blir cpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcppcp

GuW skrev:
2621014 Det har väl IOFS varit ett par trådar om Loituma-Levas polka redan, men ingen av trådarna har förklarat VAD I H-VETE HAR PURJOLÖKEN MED MUSIKEN ATT GÖRA?????

Jag har nog sett alla varianter på Youtube och Google video, och i många av dom snurras det purjolök, dock inte i orginalet, som faktiskt är en riktigt mysig finsk polka..

Ingenstans i texten till orginalet nämns purjolök, även om det dansas i ett kök...

då blir du nog ännu mer konfunderad efter den här...om du inte redan sett den. Ser lite orientalisk ut, eller?

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4122&CAT=anims&NSFW=3&rtn=search-4122&Keywords=Boobs

GuW skrev:
2621014 Det har väl IOFS varit ett par trådar om Loituma-Levas polka redan, men ingen av trådarna har förklarat VAD I H-VETE HAR PURJOLÖKEN MED MUSIKEN ATT GÖRA?????

http://en.wikipedia.org/wiki/Loituma_Girl

This is basically a joke for someone who spends all of their time staring at a computer, made by people who spend all of their time staring at a computer. It's possible to read deeper meanings into it, but it sort of defeats the purpose because in the end it's just this hypnotic clip of animation.[2]

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg