Fingrar ihopsatta i handske

Förlåt TS, men detta är oerhört underhållande att läsa. Hade ingen aning om att det fanns så mycket ordvitsar om detta ämne. =)

Jag tror att det handlar om att lära sig handskas med gashanden och de ihopsydda fingrarna. När du fått god hand med det så lär du hantera handhavandet perfekt!

Huvudsaken är att man inte tummar på kvaliten.

Det är inte konstigt att tråden spårar ur, ger man någon fingret så tar dom hela handen!

Nu vet du vilka framtida trådar du i fortsättningen kan spamma sönder. :tummenupp

Jupp... Förstod nästan det :rolleyes:.

Det blir snart nästa populära tråd någon kommer skriva i i många år framöver :huvet.

De ser så plastiga ut i de andra färgerna :/

Men men får ta en titt på de när de kommer imorgon(förmodligen).

Letar MC byxor :(. Nån som vet ett bra par som inte tar allt papper i plånboken? Offroad stuk ska de va inget skinn trams

Kan ju alltid PM:a en Admin och be dem låsa/ta bort tråden om det går överstyr :rolleyes:

Förlåt TS, men detta är oerhört underhållande att läsa. Hade ingen aning om att det fanns så mycket ordvitsar om detta ämne. =)

Ber om ursäkt om vi tramsat men vi hade helt enkelt inga handfasta råd att ge.

Jupp... Förstod nästan det :rolleyes:.

Det blir snart nästa populära tråd någon kommer skriva i i många år framöver :huvet.

De ser så plastiga ut i de andra färgerna :/

Men men får ta en titt på de när de kommer imorgon(förmodligen).

Letar MC byxor :(. Nån som vet ett bra par som inte tar allt papper i plånboken? Offroad stuk ska de va inget skinn trams

Kan ju alltid PM:a en Admin och be dem låsa/ta bort tråden om det går överstyr :rolleyes:

Jag har de vita och dom är inte bara sköna utan ser faktiskt riktigt bra ut oxå. Antar att du redan har kollat på sharkspeeds hemsida efter byxor?
Tycker dom har helt ok grejer faktiskt...köpte även mina motorcykelstövlar där och dom sitter som smäck dom oxå. :tummenupp

Kottson, det är handelsevis inte så att du behöver en handledare för mcbyxor-köpet? Det handlar ju lixom inte om hur snygga dom ska vara, utan att dom ska passa.. som ja handen i handsken, typ.

Kottson du ska nog ta Ägges handfasta förslag så att du inte går byxlös nästa säsong.

Räcker med att jag slog omkull i rondellen med byxor utan skydd i... Ont i knäskålen. Men tog ju hem ett par ifrån sharkspeed men de var för tajta och sen om en storlek större skulle ju byxan gå över midjan ett par cm. Och det är ju midje byxor :/

Så något förslag?

Kotte, Akta dig för PippiT bara, hennes avatar ger en fingervisning om att den brallisen har flinka fingrar...

kommer aldrig att beställa från dom, har haft grymt mycket problem. Beställde ett visir av dom som läckte in luft som fan! skickade tillbaka det, efter någon vecka ringde inkasso och krävde pengar för att jag inte hade betalat med dom hade fått varan.

Efter många om och män så var det ju jag som hade gjort rätt,.

ska aldrig beställa av dom igen

Nä dags att knyta sig. Om ingen gentleman erbjuder handräckning så får jag väl som vanligt somna med händerna på täcket.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT