Video Find Yourself JJ(CBR)JJ

Status
Ej öppen för fler svar.
Aldrig stavas aldrig med två l, alltid stavas alltidmed två l!

Fruktat snygg körning precis i början, jäkla tur att mercan uppfattade att du var på väg in i rondellen... :huvet

Men du kör väl inte sådär idag, då är det ju ok. :glömdet

Men vemfan bryr sig. han har redan sagt i 400 tidigare trådar att han är ordblind.

Här kör vi hoj, inte löser korsord och lär oss rättstavning :arsele

Det är riktigt, tyckte den passade så bra bara. Men den hamnade i fel tråd ju, SKJUT MIG!

Fruktat snygg körning precis i början, jäkla tur att mercan uppfattade att du var på väg in i rondellen... :huvet

Men du kör väl inte sådär idag, då är det ju ok. :glömdet

Bilen bromsade in när ja kom mot rondelen!!! Å då va jag helt 100 på att ja skulle hinna å de gjorde jag!...:mad:
Skulle han gasat på så hade jag hunnit stanna!

Seså se till att skicka upp dina sista filmer nu..är det inte slut på eländet snart? Med tanke på det är gamla filmer..skiten tynger ju ner SH till att bli lika slött som din cbr..:brinnerup

Min farmor kör hoj snyggare och säkrare och fortare än dig:D Och skulle köra cirklar runt dig på banan med en 80 kubikare ha ha..;)

Inse att det kommer göra ont en dag! Då menar jag INTE när du kör ikull eller in i en bil, utan när du jävlas med fel person som mejar ner dig med vilja, eller hoppar ur bilen när du stannar och ger dig en omgång stryk.

Last edited:
Bilen bromsade in när ja kom mot rondelen!!! Å då va jag helt 100 på att ja skulle hinna å de gjorde jag!...:mad:
Skulle han gasat på så hade jag hunnit stanna!

Han/hon kanske saktade ner för att du själv inte såg ut att vara så villig att stanna?
Kör med marginaler och stanna istället, blivande trafikskoleläraren vet väl vad väjningsplikt är?

Läs hela inlägget!
JAG HADE KUNNAT STANNA OM BILEN HADE GASAT PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Läs texten mellan ditt namn och din avatar, och försök förstå att det är det vettigaste du skrivit här, nånsin.

Jag har två frågor till TS.
1. Vet du om att alla bara väntar på att du ska dratta på arslet?
2. Vad betyder titeln?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...