Finaltråden

Rocky skrev:
2293829 Läs inlägg nr. 6#

Jag är född i Italien men kom hit som tvååring.

Och kan därmed inte titulera dig som italienare. Synd, men det var ganska nära. Bättre lycka nästa gång :tummenupp

:hihi

Rocky skrev:
2293908 Läs inlägg nr. 6#

Och jag är Italiensk medborgare så jag tillhör skaran som är bäst i världen!

:banana :banana :banana :banana :banana :banana
det Italienska fotbollslandslaget är bäst i världen på sin sport, du är kanske bäst i världen på något annat eller kanske individuellt bäst på fotboll, MEN du vann inte VM nyss!

Bärgren skrev:
2293852 Och kan därmed inte titulera dig som italienare. Synd, men det var ganska nära. Bättre lycka nästa gång :tummenupp

precis=)

Du är en renrasig sosse svensk som alla andra och du gråter i din ensamhet när du får höra att du igentligen är en svensk. ytters tråkigt att spaggarna fick dehär....:P

btw, ja kollade inte ens på matchen, såg att dom vann på aftonbladet.... :gnissla

Rocky skrev:
2293932 Gäsp..................................

det är jag ju inte heller :va om det hade varit andra lag i finalen så hade jag inte brytt mig om vem som vann (om det inte var sverige såklart :rolleyes: ) men före kvartsen så hade jag hoppats på att italien inte ens skulle få medalj :4skrika

-Rosen- skrev:
det Italienska fotbollslandslaget är bäst i världen på sin sport, du är kanske bäst i världen på något annat eller kanske individuellt bäst på fotboll, MEN du vann inte VM nyss!
Sluta va så sur å jävlig :fatta!

VI vann ju OS- å VM-guld i hockey, eller hur? Och VI tog borns VM -94. Klart att Rocky var med å vann för fanken. Grattis!

Fresten, fan va Canavaro är bra. Helt sjukt.

brorzan skrev:
2294100 Sluta va så sur å jävlig :fatta!

VI vann ju OS- å VM-guld i hockey, eller hur? Och VI tog borns VM -94. Klart att Rocky var med å vann för fanken. Grattis!

Fresten, fan va Canavaro är bra. Helt sjukt.
nix, de vann alla gånger :) :pannkyss

-Rosen- skrev:
nix, de vann alla gånger
NEJJEH säger jag juh. Jag var med å vann guld, så det så :4skrika

Måste bara säga att Zidane är för härlig. Hade han inte åkt ut så hade iaf super-duper-canavaro hämtat en ketting å sänkt honom. Dont mess with Canavaro :mad:

FORZA ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:yoparty

Zidane är min hjälte! Ta inte skit... gör fotboll till en manssport. Knytnäva eller skalla... inte ligga o gråta. lol

Swedie skrev:
2294439 Zidane är min hjälte! Ta inte skit... gör fotboll till en manssport. Knytnäva eller skalla... inte ligga o gråta. lol

Jag tror du blandar ihop det hela med någon form av kampsort, det är fotboll vi talar om. :rolleyes:

Btw: Zidane var jetteheftig som jorde så! :rolleyes:

Du kanske skall sluta med räjsingen och börja boxas istället. :hihi

Rocky skrev:
2294544 Jag tror du blandar ihop det hela med någon form av kampsort, det är fotboll vi talar om. :rolleyes:

Btw: Zidane var jetteheftig som jorde så! :rolleyes:

Du kanske skall sluta med räjsingen och börja boxas istället. :hihi
nja, fotboll i övrigt är en damsport. så många slänger sig och filmar att man kan tro det är en pjäs man tittar på. att zidane nu visade riktiga känslor ger ju hopp för sporten...

Jag är genuint sportintresserad, men just fotboll får mig bara att känna avsmak just nu.

Liten spark på benet; ajajaj vad det gör ont i ansiktet.
Nu håller jag på att bli ikappsprungen; ajajaj jag ramlar och har ont i benet.
Nu är jag i straffområdet och har någon bedvid mig, ajajaj ont i benet.
Ingen bryr sig fast jag ramlade; ajajajajaj jag har så ont. Jaha, fick jag frispark ändå? Hopp upp igen, inte så ont längre.

Fy fan så pinsamt.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...