Finaltråden

Bärgren skrev:
2293584 Ja, men säg det då. :mad:

Du vet att det finns en Ronaldo i Brazilien :öga
jo men jag är inte så dum så att det handlar om ronaldo i portugal att jag inte fattar vad den andra menar :fatta! :fatta! :fatta! :fatta! pundare :mad:

zidane.gif

:banana

Sådan är fotbollen; det lag som gör flest mål vinner. Jag höll på Frankrike, men det är bara att gratulera Italien. Lite bra känns det att de italienska spelarna som har det så rörigt hemma i serien fick lite fotbollsglädje.

Taskig balans... :hihi Nästan spagettiwesternramlande!

Ska bli intressant som sagt att höra efterspelet. Det lär ju hänt en del innan som gör att Zidou gör så... Synd, för fotbollen, för Frankrike och för Zidou. Men visst, ska man gå så ska det ske med besked. Trist att behöva avgöras på straffar, särskilt som Frankrike såg starkast ut, även efter utvisningen.

Känns som Italien har haft flyt som klarade Australien och Tyskland och nu Frankrike, men visst, bäst när det gäller. Bara att buga och bocka!

Rocky skrev:
2293784 Du satt som "klistrad" hela matchen va? :hihi

Jag tänker inte ljuga, jag såg straffarna, inget mer. Inte ens ett endaste pubishår reste sig när den där gubben i blå tröja slog in den sista straffen som innebar seger. Men då jag åker italienskt samt hävdar att dom är oslagbara när det gäller design, motorrelaterat då givetvis, och mat så är jag böjd att vara nöjd i detta nuet.

Jonathan skrev:
2293793 Jag tänker inte ljuga, jag såg straffarna, inget mer. Inte ens ett endaste pubishår reste sig när den där gubben i blå tröja slog in den sista straffen som innebar seger. Men då jag åker italienskt samt hävdar att dom är oslagbara när det gäller design, motorrelaterat då givetvis, och mat så är jag böjd att vara nöjd i detta nuet.

Jag misstänkte detta, nåväl nu är vi bäst i världen iallafall.....

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph