Finalen på Anderstorp

Sök efter nåt som heter Carlssons salar eller matsalar nånting. 5 minuter till banan inne vid Gislaved. Inget vandrarhem iof...

Shit, åker bandag med Fiver på fredagen o e något sugen på att åka ett race i BoTT:en... Får väl stanna o kolla lite i helgen kanske :tungan

P

ngn som har tips på vandrarhem nära o billigt :) o ngn som har en hajfena som kan skickas hem till mig:tummenupp

:)

gott,...ses då o klart du skall köra:tummenupp
Sök efter nåt som heter Carlssons salar eller matsalar nånting. 5 minuter till banan inne vid Gislaved. Inget vandrarhem iof...

Shit, åker bandag med Fiver på fredagen o e något sugen på att åka ett race i BoTT:en... Får väl stanna o kolla lite i helgen kanske :tungan

P

Man e väl lagom testosteronstinn efter en heldag så de e klart man vill köra racet, men jag har lite för mycket att gradera upp o införskaffa;
Uppgradera licensen, anmälan till serie o race, transponder, däck, ursäkter, mera ursäkter, blablabla :D

Men vi syns där i alla fall !

gott,...ses då o klart du skall köra:tummenupp

äääää

låter värre än mina ursäkter:tummenupp
Man e väl lagom testosteronstinn efter en heldag så de e klart man vill köra racet, men jag har lite för mycket att gradera upp o införskaffa;
Uppgradera licensen, anmälan till serie o race, transponder, däck, ursäkter, mera ursäkter, blablabla :D

Men vi syns där i alla fall !

Vart hittar jag lättast tidsschemat för helgen, tänkte åka ner och åskåda lite på er :)

hmmm

lägga sig???? har ja inte råd med:tummenupp lätt för dig o säga som har en nyare hoj o snittade sist på 42 tider där uppe:mad: får nog ta o hjälpa dig o mekka så den drar lite olja :rolleyes::banana
Gå å lägg er nu gamla gubbar, så ni orkar med helgen, för det kommer gå undan :D .

Själv så ska jag dra igång en Ducati 999-cup, eller en Göteborgs-cup nästa år :yoparty

Just nu öser regnet ner på jobbet. Tjohoo vad sugen man blir att köra nu :)
CU sooooon!

Hva har skjedd med ambisjonene:arsele Og vil du ha pokal, så gjør som vi i KTM-avd gjorde - lag en egen 1098R-cup:tummenupp Bra du skal kjøre Rune, håper det blir et STORT startfelt på lørdag:yoparty

Själv så ska jag dra igång en Ducati 999-cup, eller en Göteborgs-cup nästa år :yoparty

Just nu öser regnet ner på jobbet. Tjohoo vad sugen man blir att köra nu :)
CU sooooon!

Nästa år kan du ju inte vinna en 999-cup, du ska väll köra en 1098RRRR :) .

lägga sig???? har ja inte råd med:tummenupp lätt för dig o säga som har en nyare hoj o snittade sist på 42 tider där uppe:mad: får nog ta o hjälpa dig o mekka så den drar lite olja :rolleyes::banana

:tummenupp

Du är snart nere på 42-tider också. Jag tror det kommer bli grymma race med många jämna förare.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...