P-E
Guest
MikkE skrev:Man får hoppas att snubben har skickat lite pengar till Röda Korset..
Skulle jag varit han skulle jag skänkt 50 miljarder till välgörenhet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:Man får hoppas att snubben har skickat lite pengar till Röda Korset..
Vilken vacker båt! Onassis hade stil, till skillnad från nyrika dekadenta ryssar.eus skrev:
Jag har klappat Athina (dotterns namn?) Onassis katt. Dom har sommarhus i Näset, GBGsgtpepper skrev:Vilken vacker båt! Onassis hade stil, till skillnad från nyrika dekadenta ryssar.
Du var full. Det var en val.NoicE skrev:Førra året när jag var på gotland, så låg det en Norsk yacht som var rätt stor...
3 personer tvättade båten konstant, den var VIT, eller var dom bara norska![]()
hållundan skrev:Du var full. Det var en val.
Okej då.NoicE skrev:Jag var klappkanon och hade grøn t-shirt, men jag lovar det var en båt![]()
I helvete heller. Jag ska ut och fiska val med Abramovitj's minsta skuta... Vi ska dricka sangria med HB hela dagen. Jag vinnerNoicE skrev:hahaha, jag vann!![]()
![]()
![]()

hållundan skrev:I helvete heller. Jag ska ut och fiska val med Abramovitj's minsta skuta... Vi ska dricka sangria med HB hela dagen. Jag vinner![]()

Korvetten Visby?supernaut skrev:Snubben som skrev Excel, var i Halmsatd i somras med sin skuta.
Den var stooor, gråmålad och snygg.
Nån som har bilder på båten jag pratar om?
Det skulle det nog kunna vara. Lägger man märke till lastbilarna i bakgrunden så skulle det mycket väl kunna vara under F1en i monaco...medic skrev:Hamnen måste väl vara Monaco i alla fall?![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |