Exup
Ny medlem
Min är fortfarande påställd,4012:- helår
Bilen är ju faan dyrare 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Exup skrev:Ahhh,jag som har parkerat in skiten!!!Jaja,1300mil hann jag med ialf
![]()
Visst saknas det en minimoto breve där?Exup skrev:Ahhh,jag som har parkerat in skiten!!!Jaja,1300mil hann jag med ialf
![]()
Hehe,hade ju vart skitsnyggtOlleR skrev:Visst saknas det en minimoto breve där?![]()
![]()
Foe skrev:Jag var ute och åkte idag i trakterna runt Norrtälje. Klarade uppkörningen i förrgår så man var ju nästan tvungen.
Blev lite kallt om fingrarna mot slutet, annars hur trevligt som helst. Hoppas på några fler dagar med temperatur på 10+ grader innan vintern.![]()
P@trik skrev:Klarblå himmel,brandgula löv,frisk luft men inte kallt.
En sån här dag gillar till och med jag hösten.
Vart ute och åkt sen kl.11 idag,trodde jag skulle få möta många hojar pga det fina vädret och att det är helg.
Men nej mötte ett par custom och några offroadare,men vart är alla tuffa sporthojsåkare då ?
Har ni redan bytt hojarna mot era plåtlådor ?
Tack Ol@ för en trevlig lunch/frukost...
kle1991 skrev:VAr själv ute o körde 12 mil igår, och idag verkar det bli en minst lika fin dag!! Har lite annat för mig, men nog tusen skall jag lufta hojen en stund i alla fall!!!
andersbrink skrev:Det snöar i Norrland. Det snöar i Svealand. Iaf vid Dalälven, gränsen Uppland/Gästrikland.
Blä!
Forsberg skrev:Snöar det i kring Hedesunda? Jävla skit, hoppas det inte drar hitåt![]()
Om du behöver hjälp med den sist nämnda kroppsdelen så finns det nog många som kan hjälpa tillSolan skrev:Underbart, men jag väntar fortfarande på att få tillbaks känseln i fingrarna och rumpan...
sandstream skrev:Om du behöver hjälp med den sist nämnda kroppsdelen så finns det nog många som kan hjälpa till![]()
cleaner skrev:Hehe det har redan dragit förbi både gävle o sthlm. Åkte hem från vagnhärad till huddinge idag kl 17.30, första kilometrarna = SNÖ-blandat regn![]()
![]()
.
Men vad gör man inte för att hinna köra lite innan säsongen e över,
haft kortet sen Onsdag 6/10))
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien