Fin avslutning på säsongen!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Måste bara som förstasäsongsnovice skriva lite.
Då testade man Ulvhedens R1 00a i en timme nyss. Vilken jädra wheeliemaskin :banana
Har testat TL1000S, Gixxer750 98a, R6 osv, Fazer1000 m.m. men fan... inget har gått som en retta. Blixtrar upp till 250km/h innan man ens hinner sänka blicken på mätaren ju.
I ettan går den upp otroligt mjukt och fint på baken när man succesivt gasar.
2an kopplar man upp den hur enkelt som helst i. Jäkligt följsam och trevlig. Mmm. e lite småkär, och jag har ju precis gjort slut.
-Måste ha en retta nu tror jag. Fan skulle jag pröva den för egentligen :D

Tack Ulvis. :) Nu har man nya inköpsplaner. :kär

hojen_copy2.jpg

Last edited:
Kay skrev:
Då testade man Ulvhedens R1 00a i en timme nyss. Vilken jädra wheeliemaskin :banana
Har testat TL1000S, Gixxer750 98a, R6 osv, Fazer1000 m.m. men fan... inget har gått som en retta. Blixtrar upp till 250km/h innan man ens hinner sänka blicken på mätaren ju.
2an kopplar man upp den hur enkelt som helst i. Jäkligt följsam och trevlig. Mmm. e lite småkär, och jag har ju precis gjort slut.

hojen_copy2.jpg

Ska jag hjälpa dig sluta tänka på R1 så säg till.

Det enda jag behöver säga är försäkring

Men kul är det med snabba hojar :banana Pengar gör ingen nytta på banken, bara att handla

Ähh, trafikförsäkring, 1200:- per månad. Nema problema.

Gött för dig att du hade en bra avslutning på säsongen.. vilket jag inte hade... motorn rasa igår... :( inte kul alls.. man blir faktiskt rätt så sur.. :huvet .. men som tor är så är juh säsongen snart slut... men ändå tråkigt att behöva renovera motor o hela skiten.. :mad:

men men.. se det från den ljusa sidan.. vintern är låång o måånga timmar i garaget för ombyggnationer o nu även renovering.. hmm.. :tummenupp

ha det gött alla..

mvh robb

robb skrev:
Gött för dig att du hade en bra avslutning på säsongen.. vilket jag inte hade... motorn rasa igår... :( inte kul alls.. man blir faktiskt rätt så sur.. :huvet .. men som tor är så är juh säsongen snart slut... men ändå tråkigt att behöva renovera motor o hela skiten.. :mad:

men men.. se det från den ljusa sidan.. vintern är låång o måånga timmar i garaget för ombyggnationer o nu även renovering.. hmm.. :tummenupp

ha det gött alla..

mvh robb

Aj! Beklagligt :(
Tur i oturen, att det händer frammåt vintern iaf. Se det som lite kvalitetstid med din båge! :fakta

Det var så lite så! :tummenupp

Det är bara att höra av dig om du vill göra affär! :D

Kay skrev:

hojen_copy2.jpg

Tycker du ska testa Gixxer 1000 också så kommer du vilja ha en sådan...

Jag har haft Yamaha samt nu kör jag en gixxer 1000 -03:a och kommer inte byta tillbaka till Yamaha nå mera....

Men smaken är som baken delad!!!!

Fördelen med retta är att det är en dussinhoj; Finns hur mkt kunskap och reservdelar somhelst till den.

För övrigt käns det inte som jag för tillfället söker något värre än en retta. Dock glad att jag behärskade den normalt! Jag trodde jag skulle vara livrädd för den osv. Det var jag inte, det var bara roligt.
En retta kan man få för under 50 lök, det får man inte en gsxr1000 för.
H4: Nope. Blir sporthoj.

Kay skrev:
Fördelen med retta är att det är en dussinhoj; Finns hur mkt kunskap och reservdelar somhelst till den.

För övrigt käns det inte som jag för tillfället söker något värre än en retta. Dock glad att jag behärskade den normalt! Jag trodde jag skulle vara livrädd för den osv. Det var jag inte, det var bara roligt.
En retta kan man få för under 50 lök, det får man inte en gsxr1000 för.
H4: Nope. Blir sporthoj.

R1 under 50 lök?!

Isåfall 98:an, eller?

H4 skrev:
R1 under 50 lök?!

Ulvhedens 00a kostar 49... Många 98or 99or för 50K och nån tusing mindre. Inga problem o pruta 55K-hojar ner till 50K.

Nope, min är en -00 & den är till salu för 49 :tummenupp

Edit: kay var visst lite mer på hugget där! :tungan

H4 skrev:
R1 under 50 lök?!

Kay skrev:
Ähh, trafikförsäkring, 1200:- per månad. Nema problema.

det betalar jag för 1 års halvförsäkring..... :7peta

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...