Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Annars kan du juh ha en minimoto oxå, som extra liksom, julklapp kanske, eller?!oscar skrev:...o gör som Pålle, Bingo, Fixx o jag, o skaffa en cross. Grymt bra körträning (Micke)! Grymt bra för konditionen (oscar)! Man kan vara lite fet o ändå få plats på en (Micke)! Det är sjukt kul!!!
Här är min nya leksak som jag hämtade i lördags!![]()
![]()
Din uppmaning känns lite malplacerad på detta forum. Det är bara riktiga män, hårdingar, som skaffar cross. Responsen blir mycket högre på www.real-men-only.com Minimoto duger gott åt fjollornaoscar skrev:...o gör som Pålle, Bingo, Fixx o jag, o skaffa en cross. Grymt bra körträning (Micke)! Grymt bra för konditionen (oscar)! Man kan vara lite fet o ändå få plats på en (Micke)! Det är sjukt kul!!!
![]()
GSXR1100R skrev:Köra cross... man blir skitig, trött, åsså ska det lastas, släpas, tvättas, lagas...
Nej vi har övergett tanken på att lorta ner sig på crossbanor, dessutom kommer du snart att slå din sköra kropp igen och då säljer du möget till mig asbilligt.
Oscar: Det är mycket snack om vad tjejer tycker om vad man gör för något.. Är det inte bättre o göra det man själv tycker e kul o hittar man rätt bland flickorna så tycker hon nog om dig oavsett vilken typ av "sport" du pysslar med.. eller?!oscar skrev:Du som är nybliven singel borde ta o tänka om! När man närmar sig 60 tagg o utseendet inte är till ens fördel, så måste man planera sina aktiviteter. Fruntimmerna väljer 99ggr av 100 en gubbe som kan masa sig runt GGN framför en gubbe som åker barnmoppe 2 ggr i veckan o surfar på Lunar resten av tiden...
![]()
Jag vill f-n inte ha nåe fruntimmeroscar skrev:Du som är nybliven singel borde ta o tänka om! När man närmar sig 60 tagg o utseendet inte är till ens fördel, så måste man planera sina aktiviteter. Fruntimmerna väljer 99ggr av 100 en gubbe som kan masa sig runt GGN framför en gubbe som åker barnmoppe 2 ggr i veckan o surfar på Lunar resten av tiden...
![]()
metallgutten skrev:Oscar: Det är mycket snack om vad tjejer tycker om vad man gör för något.. Är det inte bättre o göra det man själv tycker e kul o hittar man rätt bland flickorna så tycker hon nog om dig oavsett vilken typ av "sport" du pysslar med.. eller?!![]()
oscar skrev:...o gör som Pålle, Bingo, Fixx o jag, o skaffa en cross. ...Det är sjukt kul!!!
![]()
GSXR1100R skrev:Snart kommer ni att va avis![]()
¨Fixx skrev:Jag hämtar min nya yz450 idag.![]()
![]()
![]()
metallgutten skrev:¨
Jag hämtar ut miljonvinsten från TRISS på måndag =) *drömmer*
Bingo skrev:Vaddådå? Ska du trimma elmoppen med NiCad-batterier![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden