Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:Blow med Johnny Depp är en grym film.
Memento är lite knepig men jävligt bra.
Flightplan var bland det sämsta jag sett, Red Eye likaså.
Four Brothers var helt klart över förväntan, riktigt bra.
DU är värdelös och verkligen inte läskigParadoxy skrev:The Descent var värdelös. Verkligen inte läskig.

MiZou skrev:ett annat sjuktbra filmtips är "Der Undergang" och naturligtvis Cinema Paradiso
Dee_cati skrev:Hmmm, en tysk film eller bara tysk titel? Vägrar kolla på tyska och japanska filmer så den hoppar jag isåfall.
Cinema paradiso, vad handlar den om?
Appappapp, tyskarna kan göra bra filmer... Der Untergang är en riktig höjdare!!! Sista dagarna i bunkern i Berlin med den österikiske vaktmästarens vansinne, suveränt spelat!Dee_cati skrev:Hmmm, en tysk film eller bara tysk titel? Vägrar kolla på tyska och japanska filmer så den hoppar jag isåfall.
Cinema paradiso, vad handlar den om?
Battle royale är en av mina absoluta favoritfilmer, förbannat bra den är. Har du sett zatoichi, brother, hana bi och dom också? Brother borde alla se iallafall, förbannat bra gangsterfilm, sen är den ju bara till hälften på japanska också.Rigge skrev:Battle Royal måste man se! (japansk)
PL0J skrev:Usch jag bara måste tipsa om en film som jag såg i helgen med några polare!
7 Seconds med Wesley Snipes!
Hahaha, fyfan va kul den var! Skall vara en grym actionrulle, och ja action är det....väldigt B action! Visst den är egentligen kass men shit det var en äkta "må bra film". Va mycket scener du hade att skratta åt efteråt!
Textningen höll samma höga klass som filmen, när Wesley kläckte en kommentar i stil med "You stupid fuck!" så översattes detta till "Din runkmunk!"![]()
Iaf, kul film om du inte är ute efter en allt för seriös film!![]()
MVH
/PL0J

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|