Filmtajm!

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Sådär nu har jag äntligen fått tummen ur arslet å skaffat mig en fire wire kabel, Klippte i hop lite i går sen körning på eftermidagen... är egentligen fyra små klipp men satte ihop dom så det blev lite smidigare... mitt första redigeringsförsök så ha överseende.... Rock on.

http://knasiga.st/bike-files/D-MAN_660/ (50meg)

Tack till Lycky9 för utrymme

Najs film..

Härlig film, första klippningen sa du!!

Grym höjd på dina wheelies med benen över styret!

Ut och åk lite mer och se till och få det på film.. =)

/C

Hallåj!
jag laddade ner filmen men lyckades aldrig se den, vad för spelare/Codec krävs?
jag har testat med Win media, nimo pack, Real one Pro , win DVD och ingen grejar det.
/Mvh Eric

D-man! nu när jag spottat ut alla mina morfintabletter och tittat på er touringrulle från urskogen så såg jag eran lilla fina slut text!

haha tror bara du är skrajj för ett svenskfullblod! det var därför du flydde tillbaka till lapphelvetet! :D

när vågar du masa dig ner hit så jag får köra lite 8:er runt dig i sthlms trafiken! antingen med husan eller med XT:n frågan är vad som är mest förnedrande!?

hehe ärligt talat så tycker jag ni skall komma ner till sthlm runt 20:e augusti för att svina runt här i krokarna nån dag eller 2 sen dra ner till örebro för att festa sönder nån stackars kampingplas med övriga gänget från sporthoj. naturligt vis efter vi hooliganiserat stan! ( vet en sjysst bana inklusive trapper och torg!)

vore coolt att köra med nått anant en XT:n och leka lite

HEHE MC-Budet... självklart kommer jag å lämna urskogen för some serius asphalt i den stora staden....

D-MAN 660 skrev:
HEHE MC-Budet... självklart kommer jag å lämna urskogen för some serius asphalt i den stora staden....

Kanon! :tummenupp
hoppas du sliter med dig lite mer dårar från lapphelvetet!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard