Filmstjärna i lundaområdet sökes!!!!!

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R1-04 race/banhoj
Okej... såhär ligger det till, katedralskolans revyfilm är inne i slutstadiet, MEN ingen film är komplett utan lite sköna hojar, i detta fall bara en.
Då jag tyvärr fyllde 18 under vinterhalvåret har jag illa nog inte haft möjlighet att ta lappen så jag kan köra min lilla älskling och även om jag fick det kan jag inte göra några sköna stoppies/wheelies ännu.

Så nu undrar jag om någon i Lundaorrådet är sugen att medverka i denna underbara rulle(som kommer att visas inför en fullsatt stadsteater under tre föreställningar i slutet på april), genom att spexa lite på sin hoj framför kameran (jag kan tillägga att detta kommer att göras på skolgården mitt framför de underbart vackra 18-19 åriga flickorna som går på denna skolan).
Så om någon är interesserad att vara med, skulle jag och hela katte bli otroligt tacksamma.
PM:a mig vid intresse mvh viktor

Okej, jag vägrar tro att intresset för att glänsa är så här lågt.
Fler intresserade tack!!!

När isf? Och vad innebär spexa? Jag är skandalöst dålig på bakhjulsåkning. Måste man ta av sig hjälmen förresten? Vill ju inte bli trakasserad av en massa kåta tonårsbrudar när man går på stan... :hihi

ViktorW. skrev:
2058819 Okej... såh....r
korkat inlägg men, naaaaw vad gullig du är :pannkyss

var tvungen att kolla på dig i skolkatalogen :hihi

Edit: okej egentligen vet jag inte för där är två Viktor W i trean,
är du han med en randig tröja eller den farliga blicken :kär :crash

:hej

Last edited:
Inte för att vara negativ men lagligheten i att wheela på skolgården kan klart ifrågasättas och man vill kanske inte ha en arg rektor i hasorna för att man skall få mediahora sig lite...

Den arga rektorn ska medverka i scenen så det är lungt, lagligheten e jag inte säker på, men det ska nog gå bra.

ViktorW. skrev:
2060192 Den arga rektorn ska medverka i scenen så det är lungt, lagligheten e jag inte säker på, men det ska nog gå bra.

Lagligheten är åt helvete men allt är tillåtet sålänge man inte åker fast och även om det är lundapolisen så orkar de nog inte bry sig...

Hoppas du får någon som ställer upp och gör det säkert, kan tyvärr inte ställa upp då jag har emigrerat.

//En som var med och gjorde polhems häromåret

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...