Filmspamm!!

  • Thread starter Thread starter MJL
  • Start date Start date
Tack för förklaringen! Tror de ska gå vägen när de blir dags o lägga upp nått :tummenupp haha, skön kille som måste sitta sådär hela tiden :P liten konstruktionsmiss:näsblod
 
videoklipp från yuotube

hallå järfälla hoppas detta klipp blir en liten kick i vardagen. yuotube länk.fireblejdengargott.videon kickstart my heart.:yoparty
 
Grymt sköna filmer Olof :D Mer sånt vill vi ha! Var nånstans åker du på vinter, t ex från klippet där?
 
hallå järfälla hoppas detta klipp blir en liten kick i vardagen. yuotube länk.fireblejdengargott.videon kickstart my heart.:yoparty


Haha.. vaddå hallå järfälla :P bor du själv där eller? :)
Härliga bilder, är det du som står bakom lite av det hela kanske?
 
järfälla

Haha.. vaddå hallå järfälla :P bor du själv där eller? :)
Härliga bilder, är det du som står bakom lite av det hela kanske?
tack för svaret. glimten i ögat har du hoppas det uppskattades.med att göra det hade jag nog .hi hi
 
:va

Tror dessa varit uppe tidigare men vafaaaan, då kommer den/dom igen då :tummenupp

HAhahahah, så bra, sååå bra bra bra bra bra :D

[YOUTUBE-ID]46u5MQCJZgY[/YOUTUBE-ID]

Stunts & lite mer ?

[YOUTUBE-ID]WKNFjHcQyFg[/YOUTUBE-ID]
 
[YOUTUBE-ID]0WMGIy_-WhE&NR[/YOUTUBE-ID]
Kanske ingen motor men klart sevärd :)
 
haha, gillar stämplingen som leder till en vriden backspegel :D störtsköna rullar =)
 
Skön rulle Falun Tobbe :D När kommer hela??



tack tack! jadu, det blir nog någongång i höst när man börjar få abstinens att åka igen = )!

men det ska ju hinnas med att filmas mycket hojbus först (+annat bus för den delen med:tuttar )
 
tack tack! jadu, det blir nog någongång i höst när man börjar få abstinens att åka igen = )!

men det ska ju hinnas med att filmas mycket hojbus först (+annat bus för den delen med:tuttar )


Jo, försöker också o filma lite så man har motivationen o klara sig genom vintern! :tummenupp Men du, hur gör ni när ni filmar från hojarna? Använder ni en bulletcam (heter så va?) eller meckar ni ihop nått stativ för en vanlig HDD kamera eller så? :gnissla
 
Jo, försöker också o filma lite så man har motivationen o klara sig genom vintern! :tummenupp Men du, hur gör ni när ni filmar från hojarna? Använder ni en bulletcam (heter så va?) eller meckar ni ihop nått stativ för en vanlig HDD kamera eller så? :gnissla


vi har kameran i ryggsäcken o tejpar fast hjälmkameran där vi tycker att den passar....
jag vet inte vad det är för kamera, men det är en liten rackare som spelar in på ett minne direkt. inte ultrabra kvallitet men det funkar iaf = )
 
vi har kameran i ryggsäcken o tejpar fast hjälmkameran där vi tycker att den passar....
jag vet inte vad det är för kamera, men det är en liten rackare som spelar in på ett minne direkt. inte ultrabra kvallitet men det funkar iaf = )

Okej, då va de som jag trodde! För stativ som man kan montera på tanken etc förstår ja inte riktigt hur folk har byggt! :va Men er bulletcam, var köpte ni den nånstans? Är väl inte så hemskt dyr, typ 400 spänn?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top