Filmspamm!!

  • Thread starter Thread starter MJL
  • Start date Start date

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hornet 600
Har vääldigt tråkigt på jobbet då det slog mig! Min räddning skulle vara en spammtråd för filmer, youtoubeklipp osv. Allting MC relaterat i filmformat! Snälla, rädda min tråkiga dag!! :wiggle
 
Skitbra, tyvärr har jag inget klipp själv men jag behöver slå ihjäl 1,5 timmar till sen är det semester och utanför jobbet står min nyinköpta fireblade!!!
 
Skitbra, tyvärr har jag inget klipp själv men jag behöver slå ihjäl 1,5 timmar till sen är det semester och utanför jobbet står min nyinköpta fireblade!!!

Visst känns idén bra när man sitter på jobbet o har sisådär 2h kvar! :arsele
Hoppas det dykr upp nå sköna klipp som får tiden o rulla :tuttar

Grattis till hojen!! :tummenupp
 
Nu är man tillbaka på jobbet igen efter en skön hojweekend, lite touring över i baltstaterna!! :) Måste säga att man inser hur mkt teknik etc offroadförare har. Jäklar vad man fick kämpa när asfaltsvägen tog slut! :näsblod

Men men, tillbaka på jobbet säkerligen som många andra och vill gärna få tiden att driva förbi me lite filmer :D Så om någon har förslag är det bara o lägga upp nått!
 
Nu är man tillbaka på jobbet igen efter en skön hojweekend, lite touring över i baltstaterna!! :) Måste säga att man inser hur mkt teknik etc offroadförare har. Jäklar vad man fick kämpa när asfaltsvägen tog slut! :näsblod

Men men, tillbaka på jobbet säkerligen som många andra och vill gärna få tiden att driva förbi me lite filmer :D Så om någon har förslag är det bara o lägga upp nått!

mohahaha jag går på semester nästa vecka..
 
mohahaha jag går på semester nästa vecka..

Själv har jag ingen semester alls förän i novmber!! :va Däremot blir det en jävla resa då istället. Jobbar ihop pengar för en jordenrunt resa :tuttar Då blir det hojåkande + surfing i australien etc :tummenupp Det du!!! :yoparty
 
Detta kanske piggar upp er som har slut på semestern :pannkyss

[YOUTUBE-ID]2X_7d1ZfZIU&NR=1[/YOUTUBE-ID]


[YOUTUBE-ID]oHA1xtTQfxg[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Detta kanske piggar upp er som har slut på semestern :pannkyss

[YOUTUBE-ID]2X_7d1ZfZIU&NR=1[/YOUTUBE-ID]


[YOUTUBE-ID]oHA1xtTQfxg[/YOUTUBE-ID]

Nu blev man ju inte dåligt sugen på o åka lite bana :hojsmile

Men du! Hur lägger du inte färdiga filmklipp sådär? Skriver du [YOUTUBE-ID] (adressen till sidan) [/YOUTUBE-ID] ?? Är det så man gör?
 
Nu blev man ju inte dåligt sugen på o åka lite bana :hojsmile

Men du! Hur lägger du inte färdiga filmklipp sådär? Skriver du [YOUTUBE-ID][/YOUTUBE-ID] ?? Är det så man gör?

Nästan, du tar youtubeadressen exempelvis
http://www.youtube.com/watch?v=EyOY-CxsTDQ så tar du koden i slutet (den markerad röd) och sätter in mellan YOUTUBE-ID][/YOUTUBE-ID (har medvetet tagit bort 2 [] för att det skulle synas i inlägget) så det blir så här:

[YOUTUBE-ID]EyOY-CxsTDQ[/YOUTUBE-ID]

Hittade förövrigt en video, kanske inte direkt på en motorcykel men ändå en 2-hjuling :hihi Gillar starkt hans gasreglage :yoparty
http://revver.com/video/27592/chainsaw-bike/
 
Last edited:
Får väl göra som vanligt och promota mig själv :P

[YOUTUBE-ID]DSkAvgcgwBQ[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Rthhxn_silk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]MvpU7H7VBkk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]T1oUxtXDWQ8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]b1E7zXt5eyc[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]pAnoSIoCUQE[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top