FilmSpam/snack om våra filmer!

hållundan skrev:
Det var som fasen!

Själv är man iallafall uppvuxen på Brattåsvägen, vid "tappen".

Har bott där oxå. Längan upp mot garagen. Andra huskroppen från "tappen". Gasade glatt med min RD125 på den gården. Tror jag hade min första 750 när jag fortfarande bodde kvar där.

<<Spider>> skrev:
Har bott där oxå. Längan upp mot garagen. Andra huskroppen från "tappen". Gasade glatt med min RD125 på den gården. Tror jag hade min första 750 när jag fortfarande bodde kvar där.

Jag bodde minsann på agnebäcksvägen i 20 år (området brevé)
:hej

fogerty skrev:
Jag bodde minsann på agnebäcksvägen i 20 år (området brevé)
:hej

Det var som sat...n.
Kommer alla på denna tråd från detta lilla samhälle. :va

Då återstår att se hur många som gick på Landvetterskolan, hängde på fritidsgården i centrum och hur många som köpt lösgodis genom rutan hos godisbutiken bakom gymnastikhallen. Vilka som skrattade åt Härryda hell moppers och trodde att Mölnlycke var ett kvarter närmare himlen och coolheten.
:D

Hej alla från L.A :hej Vi kanske skulle skapa ett eget forum :lol

:lol
Enda skillnaden var att jag var ett sekel för tidigt......... hade dom godis i gympahallen då? fasen vad svårt man har att minnas nuför tiden.

tthomas skrev:
:lol
Enda skillnaden var att jag var ett sekel för tidigt......... hade dom godis i gympahallen då? fasen vad svårt man har att minnas nuför tiden.

Njae! Om man gick från skolan och förbi killarnas omklädningsrum, rakt fram precis innan bron över motorvägen. Där låg det en kiosk, jag tror det senare blev postens uthämtning eller liknande. Jag tror ju inte du är äldre än mig? eller :va

Föresten så ligger Lisebergsvägen nästan i Härryda :lol :lol :lol

Last edited:
Thunder skrev:
Njae! Om man gick från skolan och förbi killarnas omklädningsrum, rakt fram precis innan bron över motorvägen. Där låg det en kiosk, jag tror det senare blev postens uthämtning eller liknande. Jag tror ju inte du är äldre än mig? eller :va

Föresten så ligger Lisebergsvägen nästan i Härryda :lol :lol :lol
Jo fiffan, man var inte stor när tjorren låg där. Hon tanten som jobbade där bor just på Brattåsvägen vid "tappen". Nu vet ni det också :)

hållundan skrev:
Jo fiffan, man var inte stor när tjorren låg där. Hon tanten som jobbade där bor just på Brattåsvägen vid "tappen". Nu vet ni det också :)

lever hon än? Kommer ihåg när man köpte 10-öres saltisar för 25 spänn, å hon stod å räkna varenda en
:)

fogerty skrev:
lever hon än? Kommer ihåg när man köpte 10-öres saltisar för 25 spänn, å hon stod å räkna varenda en
:)

Det var just det jag menade. Och när man därtill valde att göra det precis när det var kö och hon såg lite lagon stressad ut. :lol Sedan kunde man variera sig och stå och peka ut sorterna och hela tiden ångra sig, då blev hon effektiv. :D

Jag tror att hon och morsan kände varandra, för det var protestlistor och annat när tjorren skulle läggas ner. Hon blev ju utslängd av posten eller vad det nu var.

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...