FilmSpam/snack om våra filmer!

bagerah skrev:
kan verkligen inte låta bli att nynna på din "film-musik", när jag gasar på längs jonseredsvägen!!:)

Kanske skall vara tacksam att du valde såpass trevlig musik såm man slapp förknippa den underbara vägen med günther eller nån annan skit!
Hehe, gott att man gör lite nytta, jag nynnar förövrigt där med :)

Tittade lite på Landvetter. Växte ju upp vid denna väg. Lärde mig köra båge här. Tyvärr är ju vägen helt skit nu. Körde den i somras och klarade inte alls de gamla varvtiderna från exakt din startpunkt till rondellen i Landvetter. Kan dom inte lägga nytt underlag så man kan plocka vassen med hjälmen i den långa högerböjen igen. (PS. Dom sitter på andra sidan avbärarräcket :D och i min ungdom klarade jag och polaren detta varje sensommar).
Men läcker film, som tidgare sagt: Det rockar att se filmer från sina egna favoritvägar. Snart dags för en ny filmvår. :yoparty

<<Spider>> skrev:
Tittade lite på Landvetter. Växte ju upp vid denna väg. Lärde mig köra båge här. Tyvärr är ju vägen helt skit nu. Körde den i somras och klarade inte alls de gamla varvtiderna från exakt din startpunkt till rondellen i Landvetter. Kan dom inte lägga nytt underlag så man kan plocka vassen med hjälmen i den långa högerböjen igen. (PS. Dom sitter på andra sidan avbärarräcket :D och i min ungdom klarade jag och polaren detta varje sensommar).
Men läcker film, som tidgare sagt: Det rockar att se filmer från sina egna favoritvägar. Snart dags för en ny filmvår. :yoparty
Fan jag tror dom lagt ny asfalt på den ju, har inte kört där sen dess, men har dom inte det i höstas? Nån?

Och ja, det är härligt att se dessa filmer alltså!

Hultan skrev:
Fan jag tror dom lagt ny asfalt på den ju, har inte kört där sen dess, men har dom inte det i höstas? Nån?

Och ja, det är härligt att se dessa filmer alltså!

Jo, det är ny beläggning där.. rejs, rejs, rejs :)

<<Spider>> skrev:
:Bugar :Bugar Tack vägverket!!

Är det på hela sträckan från Mölnlycke till Landvetter? :confused:

Då blir det en av de första vägar jag besöker så snart våren kommer!!! :banana :yoparty

Gasa, gasa, gasa :crash :galen

Bara längs med sjön om jag inte minns helt fel. Men det var å andra sidan där
det var sämst innan.. :squid

Alltså..... jag får bara ljud i filmerna, ingen bild. *fattar inte

:arsele

Tack! :) fattar bara varför mediaplayer visar fel när den ska söka codec.

Kul o se landvettervägen. :banana

/Thomas

tthomas skrev:
Tack! :) fattar bara varför mediaplayer visar fel när den ska söka codec.

Kul o se landvettervägen. :banana

/Thomas
Alltid kul att se hemmavägar.

Kollade precis på Härryda - Härskogen - Lerum. Riktigt sugen man blir på att köra den gamla repan igen.

/hd - Ursprungligen från Landvetter

hållundan skrev:
Alltid kul att se hemmavägar.

Kollade precis på Härryda - Härskogen - Lerum. Riktigt sugen man blir på att köra den gamla repan igen.

/hd - Ursprungligen från Landvetter

Är du från Landvetter?
Beroende på din ålder så borde jag vet vem du är. Växte ju upp i den hålan.
:hihi

hållundan skrev:
Vaddå? Vad vet du som inte jag vet? :tungan

Ja, är det inte en håla så säg? ;) Var bor du någonstans i L.A då?

Jaja... lite håla dårrå :tungan
Jag bor uppe på toppen.

hållundan skrev:
Minsann, vattentornet och elljusspåret därigenom eller?
Nja... aningen mer österut då. uppväxt på backavägen, och nu på lisebergsvägen. "hålan" e ju inte så värst stor. :rolleyes:

tthomas skrev:
Nja... aningen mer österut då. uppväxt på backavägen, och nu på lisebergsvägen. "hålan" e ju inte så värst stor. :rolleyes:
Aha, där ser man... Själv är man från "city". Born and raised vid fotbollsplanen, Landevi. Det var tider det.

hållundan skrev:
Vaddå? Vad vet du som inte jag vet? :tungan

Ja, är det inte en håla så säg? ;) Var bor du någonstans i L.A då?

Ja, den lilla hålan är inte vidare stor. Men attans vad dom byggt sedan jag flyttade där ifrån.
Själv är man ju från Blåklockevägen, sedan utvidgades geografin med totalt tre andra fastigheter i L.A innan man gav upp och stack till varmare breddgrader :hihi .

Men den lilla hålan med omnejd har ju iallafall avlat ur sig en och annan stor mckonstnär. :tummenupp

<<Spider>> skrev:
Ja, den lilla hålan är inte vidare stor. Men attans vad dom byggt sedan jag flyttade där ifrån.
Själv är man ju från Blåklockevägen, sedan utvidgades geografin med totalt tre andra fastigheter i L.A innan man gav upp och stack till varmare breddgrader :hihi .

Men den lilla hålan med omnejd har ju iallafall avlat ur sig en och annan stor mckonstnär. :tummenupp
Det var som fasen!

Själv är man iallafall uppvuxen på Brattåsvägen, vid "tappen".

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8