FilmSpam/snack om våra filmer!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Här kan vi spamma sönder om filmerna vi lägger upp så blir själva filmtråden ren o fin!

Jonsered/Aspen 050411
Jonsered/Aspen, Med tankCam
Ca 18mb..

Här har ni dagens film, fler kommer under kvällen!

Coola Ola skrev:
Fin nyckelflärp :hihi
Tack den den ingående konstruktiva kritiken! :tummenupp
Tycker du den är med lagom i filmen eller skall den belysas mer, kanske rent ut av få ett eget segment kanske? :)

Hultan skrev:
Tack den den ingående konstruktiva kritiken! :tummenupp
Tycker du den är med lagom i filmen eller skall den belysas mer, kanske rent ut av få ett eget segment kanske? :)

Kanske lite extramaterial med alla fräcka nyckelflärpsklipp :D

Nice!! :)
Vid 2:42, kör du igenom den kurvan jag snackade om i fototråden! :tummenupp Visst e den go!!

btw...prövat att köra av motorvägen vid hulan om man kommer i rikting mot gbg? typ 270 grader. ganska fin asfalt...lagom fartblind efter lite motorväg... :3freak (som man ju så ofta och gärna kör... :rolleyes: )
Är fanimej värt attköra tillbaka genom lerum och ta den, innan man fortsätter mot näs eller härskogen eller nått sånt!:) :tummenupp

EDIT: avfarten precis där du går på motorvägen i filmen...
grymt musikval också! :tummenupp

och till sist: Vad du än ändrade med ljudet/micken till "landvettersjön-filmen"...behåll det! Vindbrus på film är föga upphetsande.

Last edited:
bagerah skrev:
Nice!! :)
Vid 2:42, kör du igenom den kurvan jag snackade om i fototråden! :tummenupp Visst e den go!!

btw...prövat att köra av motorvägen vid hulan om man kommer i rikting mot gbg? typ 270 grader. ganska fin asfalt...lagom fartblind efter lite motorväg... :3freak (som man ju så ofta och gärna kör... :rolleyes: )
Är fanimej värt attköra tillbaka genom lerum och ta den, innan man fortsätter mot näs eller härskogen eller nått sånt!:) :tummenupp

EDIT: avfarten precis där du går på motorvägen i filmen...
grymt musikval också! :tummenupp

och till sist: Vad du än ändrade med ljudet/micken till "landvettersjön-filmen"...behåll det! Vindbrus på film är föga upphetsande.

Ah ok!
Tejpade över micen! Första var ju testrun så att säga.. Kommer två filmer till snart!

/edit
Musiken är halva nöjet! Försöker alltid få den att passa in lite med! På körningens karaktär typ alltså :) :)

körde aspen rundan idag med..tyckte nog du hade liiite vek fart igenom kurvorna...körde ju fan fortare med min gpz900r....
men annars ok....fan va lite grus det va i kurvorna har ni varit o borstat eller?

Coola Ola skrev:
Fin nyckelflärp :hihi

Det är ju HAJEN!!

Någon som minns....Du Hultan? du vet om att du har en haj i fickan va ?

Schyssta filmer,det var väldigt vad fint kameran satt fast :rolleyes:

Nu måste jag fila på en Outlaw-farbron till.

janoshki-jonaz skrev:
körde aspen rundan idag med..tyckte nog du hade liiite vek fart igenom kurvorna...körde ju fan fortare med min gpz900r....
men annars ok....fan va lite grus det va i kurvorna har ni varit o borstat eller?
Ja det må va hänt, jag kör inte förtare än så.. Skynda långsamt.. Sen så var det bara en kameratestrunda.. Kan mer där sedu :)

Långa farbron skrev:
Det är ju HAJEN!!

Någon som minns....Du Hultan? du vet om att du har en haj i fickan va ?

Schyssta filmer,det var väldigt vad fint kameran satt fast :rolleyes:

Nu måste jag fila på en Outlaw-farbron till.
Hehe, japp det är hajen!!!
Kameran satt fint! Fabbrons förstjänst!!

Ja fila på mer filmer nu!!

Hultan skrev:
Hehe, japp det är hajen!!!
Kameran satt fint! Fabbrons förstjänst!!

Ja fila på mer filmer nu!!

Rossi släng dig i väggen bah!
Du torpederade ju inte en enda hoj din fegis :pannkyss

Imorgon är jag ledig hela dagen gissa vad jag skall göra :tungan

Majoren skrev:
Rossi släng dig i väggen bah!
Du torpederade ju inte en enda hoj din fegis :pannkyss

Imorgon är jag ledig hela dagen gissa vad jag skall göra :tungan
Hehe, nej det är ju sant :)

Vad skall du göra i morgon då? Virka, måla om huset eller kanske tvätta?
:)

Köra hoj för helvete :banana
Hoppas jag får mitt framdäck imorgon, mitt nuvarande ser ut som slicks i hårdplast. Hojjen ser stulen ut men den går att köra :tummenupp

Mer film åt folket.

Fett mannen! :tummenupp

Det ser långsammare ut på film än va det e i verkligheten... eller e det kanske så att sucka kanske... :rolleyes: :tungan

Mer film åt folket!
Snyggt jobbat min gamle vapendragare... :)

Riktigt schyssta filmer Hultan. Jävligt kul å se filmer från roadracingbanor som man själv kör på :tummenupp :hihi . Det blir en helt annan inlevelse. När du kör härskogen ligger du på tvåan å trean å kör då?

JONQAS skrev:
Fett mannen! :tummenupp

Det ser långsammare ut på film än va det e i verkligheten... eller e det kanske så att sucka kanske... :rolleyes: :tungan

Mer film åt folket!
Snyggt jobbat min gamle vapendragare... :)
Du brukar ligga bakom.. :7peta

:) Naa, har kört ganska försiktigt idag.. :)

fogerty skrev:
Riktigt schyssta filmer Hultan. Jävligt kul å se filmer från roadracingbanor som man själv kör på :tummenupp :hihi . Det blir en helt annan inlevelse. När du kör härskogen ligger du på tvåan å trean å kör då?
Ja fan det blir lite roligare än "bultentjafset"
Angående växlar, ingen aning, men, ja jo jag antar det

Du får ngn warpzone innan du startar hojen vid Landvetter, blir aldeles svart. Hur gör du det? Eller är det ngn späijzat du redigerat till?
De ä ju bara 70, men du kör ju på i minst 90, hur kan du missförstå skyltarna när de är på båda sidorna vägen. Va motorn skriker, ska de göra så? Den gula fladderfisken, luktar den oxå? Får väl inte parkera på en busshållplats heller eller?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8