Filmsnutt på youtube sökes

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
PruttHoj
Hej, jag söker en video på ett par typer som stuntar och dom ska hoppa in i ett "flak" som är fyllt med nån slags madrass? :näsblod :confused: Dom hade visst en gixxer srad om jag inte minns fel, en av dom hamnar i traktorn brevid och dom hamnar ringa ambulansen :D Har man sätt filmsnutten så minns man den, posta link om ni vet vilken jag menar, tack :)

ryggplatta vore nog skönt att ha i det läget...

Lånar tråden lite.. Även jag söker ett klipp där några killar showar och stuntar på både fram och bakhjul och gör det förbannat bra dessutom.. Har för mig att jag sett det här på sporthoj. Tips?

Lånar tråden lite.. Även jag söker ett klipp där några killar showar och stuntar på både fram och bakhjul och gör det förbannat bra dessutom.. Har för mig att jag sett det här på sporthoj. Tips?
Haha, finns ju en del sånna klipp :hihi

JAHAAAAA!!! Det klippet, kommer tyvärr inte ihåg var jag såg det :va

Just ja.. Är inte det det där klippet på youtube:) Har oxå sett det...:D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back