Filmsnutt från kinnekulle 24/08-08

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Ort
huddinge
Hoj
Mc-cykel
Från helgens bravader på kinnekulle..
Tänk vad roligt man kan ha med lite gaffatejp,en fotpinne och en gsxr600..
Jag reserverar mig för det brusiga ljudet och lite hoppig bild...

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gs42mFNlO7Q&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gs42mFNlO7Q&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

jsmacko


Nu hade jag visst lite bråttom, den funkar inte än men kommer nog igång strax..
 
Last edited:
Fan vad grymt:yoparty

Riktigt snyggt kört!

Önskar att jag hade legat bakom när du filmade:)

Borde ha åkt med till kullen, ser ut som att ni hade riktigt bra väder.

/Magnus
 
Last edited:
Nice film! Grymt att du behöll motorljudet :yoparty

Ger mig rysningar... fasiken jag vill köra bana igen!

Kan bara instämma!! körde bana första gången i lördags och det va fan det roligaste jag gjort på 2 hjul :yoparty
 
Last edited:
Fan vad grymt:yoparty

Riktigt snyggt kört!

Önskar att jag hade legat bakom när du filmade:)

Borde ha åkt med till kullen, ser ut som att ni hade riktigt bra väder.

/Magnus
haha du hade ju legat framför jue,:tummenupp
Ah det var riktigt kalas faktiskt, till stor förvåning, sist vi kollade vädret såg det ut att bli mörkt..
oj en omkörning fick du med också slibba!
Haha ja tänk, en enda på hela dagen fan.. haha succe'

tackar och bockar..

Nice film! Grymt att du behöll motorljudet :yoparty

Kul att höra, jo det kändes lite roligare med motorljud än powermetal liksom,:D
sen blev det inte så brusigt heller när man hade kameran bakåt vilket är skönt..



Kan bara instämma!! körde bana första gången i lördags och det va fan det roligaste jag gjort på 2 hjul :yoparty

Kul att höra, jo det kändes lite roligare med motorljud än powermetal liksom,:D
sen blev det inte så brusigt heller när man hade kameran bakåt vilket är skönt..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top