Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uppdrag granskning 2.0 kanske...![]()
Uppdrag granskning 2.0 kanske...![]()
Det skulle komma en uppföljning vet jag på Bogesundsstoryn, hade kontakt med reportern vid det tillfället.
Då verkar det logiskt att det kommer något nu, eller snarare i höst... Det slutar väl med att folk unviker bulten (hur har det blivit med bogan den här säsongen?)
Då verkar det logiskt att det kommer något nu, eller snarare i höst... Det slutar väl med att folk unviker bulten (hur har det blivit med bogan den här säsongen?)
Nu kan jag naturligtvis inte tala för någon annan, men.. Anledningen till att jag inte kör Bogan den här säsongen har ingenting med UG att göra; jag skiter högaktningsfullt i programmet. Däremot är den så grusig att man gör bäst i att ha endurohojen med sig om man ämnar köra.
hur många körde igentligen bogan såååå ofta?
perssonligen tycker jag den även var rätt kass före omasvalteringen, mest pga lång transportsträcka att ta sig dit.
Om man inte redan är norrut å kommer från brottby hållet, då möjligtvis kan man svänga förbi bogan.
Annars finns det bra mkt roligare och längre kurviga vägar än bogan.
Däremot är den så grusig att man gör bäst i att ha endurohojen med sig om man ämnar köra.
Jo, man skulle haft DR'n igår istf gixxern. Dessutom var ju mc-parkeringen i Vaxholm ett skämt, det ryms kanske 10 hojar.
...är inte jag välkommen så finns det andra som gärna vill ha mina pengar istället.
Ska jag PMa kontonummer eller skickar du en postväxel?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |