Filmning Knudan 17/8 R-600/1000.

kajlyl skrev:
Viasat har ju köpt rättigheterna för vårt grymt fartfyllda räjs, men så länge ni inte filmar kommersiellt, utan bara som glada amatörer så är det lungt :tummenupp

Så gör det!!! :bow
Jag har ingen kamera förens på Söndag :( fixa kamera så filmar vi :fakta

Vi behöver minst 1 videokamera till, vem kan låna ut en kamera på Söndag 17/8

Kameror
1. Kajlyl (kan med lite tur låna en)
2. GSXR11100R
3. Bjölle
4. Talpai (super 8)

Filmare
1. Tom (Presspass) (bilpass)
2. Bjölle (Presspass)
3. GSXR1100R (Presspass)
4. Kajlyl (har biljett lånar väst av oss)
5. Maco Woman (Presspass)

Jag mailar in listan till Hyllinge nu på måndag, ni hämtar presspass i vakten, visa leg. så får ni ut era pass.

Jag kommer ev ut redan på Lördag och kollar läget, kul om fjuniorerna kan filmas på Lördag.
--------------------------------------------------------------------------------

Xeno filmar med sin kamera ifrån sin hoj i finalen, hjälp till att skaffa 1 till kamera

GSXR1100R skrev:
Vi behöver minst 1 videokamera till, vem kan låna ut en kamera på Söndag 17/8

Kameror
1. Kajlyl (kan med lite tur låna en)
2. GSXR11100R
3. Bjölle
4. Talpai (super 8)

Filmare
1. Tom (Presspass) (bilpass)
2. Bjölle (Presspass)
3. GSXR1100R (Presspass)
4. Kajlyl (har biljett lånar väst av oss)
5. Maco Woman (Presspass)

Jag mailar in listan till Hyllinge nu på måndag, ni hämtar presspass i vakten, visa leg. så får ni ut era pass.

Jag kommer ev ut redan på Lördag och kollar läget, kul om fjuniorerna kan filmas på Lördag.
--------------------------------------------------------------------------------

Xeno filmar med sin kamera ifrån sin hoj i finalen, hjälp till att skaffa 1 till kamera

Det var värst vilket tjat...jag lär nog ha med mig min kamera ner så den kan du låna...OM jag nu får köra...man vet aldrig vad som kan hända när man lever sånt där depåliv

ZoulFly skrev:
Det var värst vilket tjat...jag lär nog ha med mig min kamera ner så den kan du låna...OM jag nu får köra...man vet aldrig vad som kan hända när man lever sånt där depåliv
Ahhh jättans bäst, vi lånar din kamera och filmar, 31 anmälda och 32 får starta i R-1000, tom Jalle kommer att få rejsa ;)

GSXR1100R skrev:
Ahhh jättans bäst, vi lånar din kamera och filmar, 31 anmälda och 32 får starta i R-1000, tom Jalle kommer att få rejsa ;)

Ja, t o m du hade fått med om du fått tummarna ur att anmäla dig :D

Tack Tom, Bjölle och Kajyl för filmandet, tack även till Xeno för onboard filmen, tack Zoulfly för kameran, nu har man 9 timmar film att redigera :skrämd
En hel del håriga avåkningar och annat godis :tummenupp
Teaser kommer om en vecka och hela filmen lär ta ännu längre att redigera, den som väntar på något...

McB skrev:
Du kanske skulle satsa på att få klart filmen från Gelleråsen först? :whip
2 band saknas för att få den rullen färdig, dom ligger hos no:1 som för tillfället är lite trasig :fakta

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti