Filmklipp här!! Youtube m.fl. (samlingstråd)

Status
Ej öppen för fler svar.
[YOUTUBE-ID]ic6A-lB6tRg[/YOUTUBE-ID]:Rockbanan Skitkul när han knuffar golfaren i sjön!:banana

Undrar om hon kom ihåg vad som hade hänt då hon vaknade dagen efter med brännskador på tungan? :tungan

[YOUTUBE-ID]a0oVbf3SiUs&feature[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]LDW6Q9yvo_4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]5i9xZhmoej0&feature[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]y2BQxtqXpUE&feature[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]gQnxGFYThKI&NR[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]s1GrpWnq7-w[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Läst en del Bukowski.. Rourke gör inte rollen rättvisa, eller är det kanske manus?

Wrestler..

[YOUTUBE-ID]61-GFxjTyV0[/YOUTUBE-ID]

Jag måste bara bjuda på mina något speciella kompisar som jag har... Detta utspelade sig under småtimmarna söndag morgon, jag har levt i tron att båda var straight...

[YOUTUBE-ID]dy0ZZL72-lE[/YOUTUBE-ID]

Jag måste bara bjuda på mina något speciella kompisar som jag har... Detta utspelade sig under småtimmarna söndag morgon, jag har levt i tron att båda var straight...

[YOUTUBE-ID]dy0ZZL72-lE[/YOUTUBE-ID]

Skaffa nya polare DireKct :mad:

hahaha asså seriöst, vilket flow den här ungen har! Men man kan inte sluta undra, gör han det med flit lr har han bara nån slags ticks hahahaha...

[YOUTUBE-ID]FJxBYTis6DQ[/YOUTUBE-ID]

Spana in den här gamla godingen
[YOUTUBE-ID]ltreh6lFrsA[/YOUTUBE-ID]

:D

Kul när han gnider stjärten...
[YOUTUBE-ID]D49Km6noDdo&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Den är roligast i år :rofl :rofl :rofl

[YOUTUBE-ID]pcNJEBgaaA0[/YOUTUBE-ID]

Är det bara jag som blir vansinnig av att höra dessa jävla töntar? Jag raderar rix från radion i bilen konstant men av någon konstig anledning så lägger tjejen alltid till den igen :mad:
Borde vara skottpengar på såna idioter som Roger och Titti...
Fast dagboken är rolig, synd bara att den blir totalförstörd när de berättar den.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back