Filmer på krockar med vajerräcken

Man hallå de som kör mc behöver man ju inte räkna me.. de kör ju bara på sommaren och betalar skyhöga försäkringar så varför skulle vi behövas skyddas...
Finns det någon som tänkt på om de varkligen gör så stor nytt som det påstås?
Men sen å andra sidan vi har ju skinnställ på oss s¨vi e ju jätte skyddade..
för i 100Km/h så blir det inte som att kasta sig i en köttkvarn om ma faller över räcket...... :zpy
 
usch...

När jag åker vid vajerräcken får jag alltid tanken på sådana där osthyvlar av tråd och att min kropp skall skivas upp om jag dundrar in med kroppen i vajerräcket

Kanske har jag för knäpp fanatsi, men jag vill inte bli skivad i 3 delar :skrämd
 
Vajerräckena ser inte så roliga ut. Det är nog stolparna som är värst. Men även dom vanliga metallräckena borde vara lika illa, det är ju alltid en bra lucka mellan själva räcket o marken, och även där fastnar man på stolparna om man kommer kanande.
/u
 
Gillar inte vajerräckena när man kör bil heller, när det skiftar mellan dubbel och enkelfiligt hela tiden, sen när det blir dubbelfiligt så ska man försöka stressa förbi så många husvagnar och sniglar som möjligt för att inte fastna i tex. 70 på 90 väg.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top