Filmer på krockar med vajerräcken

Man hallå de som kör mc behöver man ju inte räkna me.. de kör ju bara på sommaren och betalar skyhöga försäkringar så varför skulle vi behövas skyddas...
Finns det någon som tänkt på om de varkligen gör så stor nytt som det påstås?
Men sen å andra sidan vi har ju skinnställ på oss s¨vi e ju jätte skyddade..
för i 100Km/h så blir det inte som att kasta sig i en köttkvarn om ma faller över räcket...... :zpy

usch...

När jag åker vid vajerräcken får jag alltid tanken på sådana där osthyvlar av tråd och att min kropp skall skivas upp om jag dundrar in med kroppen i vajerräcket

Kanske har jag för knäpp fanatsi, men jag vill inte bli skivad i 3 delar :skrämd

Vajerräckena ser inte så roliga ut. Det är nog stolparna som är värst. Men även dom vanliga metallräckena borde vara lika illa, det är ju alltid en bra lucka mellan själva räcket o marken, och även där fastnar man på stolparna om man kommer kanande.
/u

Gillar inte vajerräckena när man kör bil heller, när det skiftar mellan dubbel och enkelfiligt hela tiden, sen när det blir dubbelfiligt så ska man försöka stressa förbi så många husvagnar och sniglar som möjligt för att inte fastna i tex. 70 på 90 väg.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back