Filmer och Bilder

WestW skrev:
Från förra helgen eller?

Nja, förr-förra. Hade du hoppats på att det var när jag var 15 ?
Erkänn att du är jäkligt impad över min überhäftiga stegringsteknik!
 
Last edited:
Waxholm 26:e juni..

Några bilder från dagens trevliga tur :banana
 

Bifogat

  • PICT0004.JPG
    PICT0004.JPG
    87.9 KB · Visningar: 110
  • PICT0006.JPG
    PICT0006.JPG
    73.7 KB · Visningar: 121
  • PICT0007.JPG
    PICT0007.JPG
    119.6 KB · Visningar: 132
  • PICT0008.JPG
    PICT0008.JPG
    117.4 KB · Visningar: 140
  • PICT0009.JPG
    PICT0009.JPG
    115.3 KB · Visningar: 121
  • PICT0010.JPG
    PICT0010.JPG
    78.1 KB · Visningar: 113
Vem, med vad, varför :va

img06155su.jpg
 
Nu blir det lite experimentell film från gotland ring.

Det är inte någons snabbaste varv, det är allas 4de varv på passet. Ljudet är smart nog :kocko från "min film" så det tar stop i slutet men ni får väl göra egna ljud dårå.

Filmen: Gotland ring x 4

4 hela pass finns med dessa piloter, dom filmerna kommer snart. Samt en vinkel från sidan av banan.
 
FredR1k skrev:
Nu blir det lite experimentell film från gotland ring.

Det är inte någons snabbaste varv, det är allas 4de varv på passet. Ljudet är smart nog :kocko från "min film" så det tar stop i slutet men ni får väl göra egna ljud dårå.

Filmen: Gotland ring x 4

4 hela pass finns med dessa piloter, dom filmerna kommer snart. Samt en vinkel från sidan av banan.

Fredriks absolut snabbaste varv någonsin under 5bandagar. Tydligen filmat från en motard som låg och puttrade bakom.
Arwes testvarv på tvåans växel med en hand på styret. Handväxlade med den andra
Westws första varv någonsin på Gotland. Tror det snöade lätt innan också.
Sickan hade hjälmen bakofram. Körde mest på känn eftersom det var uppvärmning också.










Du är lite snabb Fredrik, bara lite
 
Last edited:
WestW skrev:
Fredriks absolut snabbaste varv någonsin under 5bandagar.
Arwes testvarv på tvåans växel med en hand på styret. Höll i kameran med den andra.
Westws första varv någonsin på Gotland. Tror det snöade lätt innan också.
Sickan hade hjälmen bakofram. Körde mest på känn eftersom det var uppvärmning också.










Du är mycket snabb Fredrik, jätte mycket

Ska försöka lägga upp varvet fast så att det går lika fort för alla, så att man kan jämföra spår osv. Tweaka tiden lite lixom.
 
Last edited:
FredR1k skrev:
Senast ändrad av FredR1k : Idag kl 10:23. Anledning: fixade ett stavfel så att även pejo förstår .
:rofl

VART KAN MAN SE ALLA gOTLANDBILDER DÅ VA VA VA?
Den där sidan du la upp dem på, va e adressen då? :7peta
 
WestW skrev:
Fredriks absolut snabbaste varv någonsin under 5bandagar. Tydligen filmat från en motard som låg och puttrade bakom.
Arwes testvarv på tvåans växel med en hand på styret. Handväxlade med den andra
Westws första varv någonsin på Gotland. Tror det snöade lätt innan också.
Sickan hade hjälmen bakofram. Körde mest på känn eftersom det var uppvärmning också.

Tinatjejen var för snabb för kamerahojen så hon hann aldrig va med på film :rolleyes:
 
FredR1k skrev:
Ska försöka lägga upp varvet fast så att det går lika fort för alla, så att man kan jämföra spår osv. Tweaka tiden lite lixom.
´
FredR1k skrev:
Senast ändrad av FredR1k : Idag kl 10:23. Anledning: fixade ett stavfel så att även pejo förstår

"Tweaka" är inget svenskt ord, inte heller "lixom". Sen borde din mening ha börjat med ett "Jag ska försöka", just nu känns meningen lite rumphuggen.


Men skit i det. Är det filmat från tanken på de personer som anges, eller är det personerna framför kameramotorcykeln som avses ?
 
WestW skrev:
Vem, med vad, varför :va

Mäster Fledlik, MC från Bregott-fabriken, för att han försöker vara lika cool som jag :rolleyes: eller för att han tränar för Novemberkåsan :)

Edit: Grym rulle FredR1k, snyggt gjord! Men hade du lagt ut filmen även om du inte varit snabbast? :tungan :gnissla
 
Last edited:
FredR1k skrev:
Nu blir det lite experimentell film från gotland ring.

Det är inte någons snabbaste varv, det är allas 4de varv på passet. Ljudet är smart nog :kocko från "min film" så det tar stop i slutet men ni får väl göra egna ljud dårå.

Filmen: Gotland ring x 4

4 hela pass finns med dessa piloter, dom filmerna kommer snart. Samt en vinkel från sidan av banan.
Så jäkligt bra gjort Fredda :tummenupp det märks vad du jobbar med :Bugar
 
Lunkan skrev:
Edit: Grym rulle FredR1k, snyggt gjord! Men hade du lagt ut filmen även om du inte varit snabbast? :tungan :gnissla

Ja det är väl klart! Fast då hade jag speedat min sekvens ännu mer så jag iaf hade kommit i mål före :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top