Filmer och Bilder

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Xt660x
Lite vinter lek :D
Inte dom bästa bilderna men blev något iaf haha

sdc10331r.jpg


sdc10323z.jpg


[YOUTUBE-ID]abtCBtY7GIA[/YOUTUBE-ID]

Ser ut som en liten köttbulle i mina stora kläder :p
 
Last edited:

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
...kommer det fram att det är en geggmoped så får geggmopedklubbar i närheten skit helvet...det är alltid någon grinig jävel som känner någon som golfar med kommunfullmäktige. :D

Här i sourhammer så ansvarar tydligen MSK Hammaren för all form av geggmopedsliknande åkning, oavsett var den sker i bygden. :rolleyes:

Luktar lite "Svensson" om herr SGM ;) Undra just hur många procent av all isåkning som sker i Sverige som de lokala motorklubbarna anordnat?! Ja just, tänkte väl det. Spänn av.

Nog tjötat... renoverat kök idag (så alla att Svensson-grannar haft något att klaga på), dags att krubba. :yoparty
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Luktar lite "Svensson" om herr SGM ;) Undra just hur många procent av all isåkning som sker i Sverige som de lokala motorklubbarna anordnat?! Ja just, tänkte väl det. Spänn av.

Nog tjötat... renoverat kök idag (så alla att Svensson-grannar haft något att klaga på), dags att krubba. :yoparty

Nä, jag menar allvar, sorry om det inte gillas. :)

MX- och enduroklubbarna får stöd/tillstånd att bedriva verksamhet/leva på nåder av kommuner, samma kommun som gemene man gnäller till när deras plogade skridskobanor, skidspår, eller vad det nu må vara används av hojåkare...luktade det ens tvåtaktsolja så är vägen väldigt kort till närmaste geggmopedsklubb.

Vad som händer är lätt att lista ut.

För övrigt är det hög tid att skaffa sig lite stake, skydd och leta sig ut på de riktiga banorna. ;)
 
Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Blaskigt värre, 1 dm snö och 1 dm vatten under snön. Blöh.
 

Bifogat

  • DSC00574.jpg
    DSC00574.jpg
    237.1 KB · Visningar: 99
  • DSC00576.jpg
    DSC00576.jpg
    235.9 KB · Visningar: 99

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Kul med film. :tummenupp Skulle dock velat se 1-3:ans växel sida vid sida. :)
Håller själv på med att kolla hjälmkamera, velar dock vad man ska köpa för nåt.

Vi körde 3:an också... samma resultat ;) Men visst, R6:an behöver ju mer varv. Trippeln är ändå imponerande pigg må ja säga. Vi lär köra lite mer filmer och tester framöver.

Ser så klumpig ut om man skulle vilja ha den på hjälmen, har kikat på ContourHD som är lite smidigare eller P.O.V. som då har en lös lins.

Jag har beställt en ContourHD 1080p som landar på mitt postkontor idag. Som du säger, GoPro är lite klumpig i formatet att ha på hjälmen och POV:en är sketadyr. (Tips: Ragga tag i en student och beställ ContourHD på Dustin med rabatt = 2384 kr)
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Najjs:tummenuppSkön musik, men gärna lite mera motorbuller:)Såg inge kul ut med rytterne o solen mitt i 9:an.

Nåt som skulle vara kul med är att anlita en seriös "filmare" när vi kör bana:tummenupp
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Najjs:tummenuppSkön musik, men gärna lite mera motorbuller:)Såg inge kul ut med rytterne o solen mitt i 9:an.

Nåt som skulle vara kul med är att anlita en seriös "filmare" när vi kör bana:tummenupp

Ja sola var lite jobbig på rytternevägen. Ljudupptagningen är just det största problemet med dessa externa mikrofoner. Men vi jobbar på en lösning framöver ;)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top