T.o.m jag är helt bortasporTlovEr skrev:Helt korrekt!! 3 första bilderna då?? Också i Köpingstrakterna, några som åkte på lite Onsdagsåkning i somras borde känna igen sig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
T.o.m jag är helt bortasporTlovEr skrev:Helt korrekt!! 3 första bilderna då?? Också i Köpingstrakterna, några som åkte på lite Onsdagsåkning i somras borde känna igen sig..
sporTlovEr skrev:Helt korrekt!! 3 första bilderna då?? Också i Köpingstrakterna, några som åkte på lite Onsdagsåkning i somras borde känna igen sig..
FredR1k skrev:Jag hittar dit men kan inte förklara!
Hur många points ger det?
Edit: jag ska göra ett försök...
Jag tror att bild 3 är tagen precis på g ut ifrån Köping.
Bild 1 och 2 misstänker jag är tagna på samma ställe, även samma väg fast strax efter bild 3 mot Västerås.
r matte skrev:Så idag vart det 15 mil på motarden spruta lite grus med lunkan. resultera i en läckande packbox i framgaffeln samt att backdäcket nu mera e helt slut=)

FredR1k skrev:Jaha å hur var det med ringandet nurå?! Eller är man inte tillräckligt fint sällskap för herrn längre?![]()

En av bröderna fluff..Funatic skrev:Är det mycket vindbrus i den här hjälmen? Någon som provat?
http://www.thegadgetshop.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=47
r matte skrev:Så idag vart det 15 mil på motarden spruta lite grus med lunkan. resultera i en läckande packbox i framgaffeln samt att backdäcket nu mera e helt slut=)

sporTlovEr skrev:Det ser kul ut!! Kom förbi mig någongång med motard, vill prova(om jag får..?)...![]()
![]()

Nej Lunkan det där har du fått om bakfoten, motard kör man för att man inte klarar av en sporthojLunkan skrev:Nej! Prova inte Motard för allt i världen, då kommer du vara tvungen att köpa en sen! Man får ett sjukt habegär av dom!
Brännde ett gäng ventiler på Husan i Söndags! Ha ha, den pallade inte min körstil riktigt! Vägen mellan Köping o Kolsva var alldelens för rak för att framföra motard på två hjul![]()

Lunkan skrev:Nej! Prova inte Motard för allt i världen, då kommer du vara tvungen att köpa en sen! Man får ett sjukt habegär av dom!
Brännde ett gäng ventiler på Husan i Söndags! Ha ha, den pallade inte min körstil riktigt! Vägen mellan Köping o Kolsva var alldelens för rak för att framföra motard på två hjul![]()
Pejo skrev:Och nu till nåt helt annat;
Tack till sporthojsftpn etc.
looks gooody sporTlovEr skrev:Backad order på denna..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |