Filmer med tok, tips?

Gimli

Medlem
Gick med
11 Mar 2007
Hoj
1996 Triumph Tiger 885
Sitter och tittar på termometern som står på -17,3 och genom fönstret ser man snön falla.

Vill därför veta om ni har några tips på härliga mc-filmer man kan tanka hem, gärna offroad typ ökenkörning eller vanlig enduro men även stunt/motard/street mottages med öppna armar.:yoparty

antar att du redan sett "Long way round" och "long way down" ? om inte har du att göra i 3 dagar

antar att du redan sett "Long way round" och "long way down" ? om inte har du att göra i 3 dagar

Long way round har jag sett men inte down så den letas det efter nu!! Tackar.

Man skulle ju kunaa greja en lista som folk får fylla på:
* Ghostrider 1-5
* Long way round
* Long way down
* Bikerboyz

Last edited:
Du verkar ju ha det kallt och snöigt.. så här kommer en helt galen idé..

Utnyttja att vi faktiskt lever i ett vinterland och stick ut och åk lite skoter/skidor/bräda istället för att sitta inne framför burken och deppa hela vintern..

Du verkar ju ha det kallt och snöigt.. så här kommer en helt galen idé..

Utnyttja att vi faktiskt lever i ett vinterland och stick ut och åk lite skoter/skidor/bräda istället för att sitta inne framför burken och deppa hela vintern..

Låter helt suveränt, men nu är det ju så att vissa i detta land faktiskt har ynglat av sej, och dom klarar sej inte så bra själv när dom är yngre än 1 år :tummenupp

The worlds fastest indian har jag hört ska va bra, iof var det en chey som sa det så det kanske inte stämmer.

[YOUTUBE-ID]3bu9dGRQvJY[/YOUTUBE-ID]

Den ar jag redan sett, tyvärr måste jag säga, alldeles för mycket drama för mej, vill ha en massa åkande och inte allt skit runt omkring :D

Jo den är alltid sevärd. Gick igen på tv för någon månad sedan. Bra skådis Hopkins och en motorfilm även tjejer med drama/romantik-krav även ser utan klagomål. Men titeln, "Citronträd & motorolja".. Måste vara en motoranalfabetisk kulturtant som satt det namnet. "Världens snabbaste Indian" - var det för snävt och på gränsen till att misstolkas rasistiskt av PK-maffian?! Säljer iofs in filmen hos damerna bättre.
http://www.imdb.com/title/tt0412080/

Han var australiensare fö. ;)

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer