Filmer.. Inget annat...

Fy faaaen, här går man och gör en film åsså får man inga stryk medhårs alls, inte ens bassning på "Fan, det är musik i filmen, det skall bara vara motor ljud" som det brukar gnällas på :(

Nä nu är det slut på filmandet/redigerandet, jag tänker fan inte filma mer förens i morgon.. :) nån som skall med?.. :) :yoparty

Hultan skrev:
Fy faaaen, här går man och gör en film åsså får man inga stryk medhårs alls, inte ens bassning på "Fan, det är musik i filmen, det skall bara vara motor ljud" som det brukar gnällas på :(

Nä nu är det slut på filmandet/redigerandet, jag tänker fan inte filma mer förens i morgon.. :) nån som skall med?.. :) :yoparty

Jag har kommenterat i den andra tråden som ligger i det stora forumet. Jag tyckte det svängde för lite men jag antar att dagens tema var vilisar. Motorljudet skall höras :tummenupp

Kul me lite film från trakten

edit: nu har jag kommenterat här me :tungan

fogerty skrev:
Jag har kommenterat i den andra tråden som ligger i det stora forumet. Jag tyckte det svängde för lite men jag antar att dagens tema var vilisar. Motorljudet skall höras :tummenupp

Kul me lite film från trakten

edit: nu har jag kommenterat här me :tungan
Jag kan inte svänga :huvet

:)
Men ja, det var bus på schemat.. :)

Hultan skrev:

Har inte tittat på den än. Jag kan bara åka på kvällen men jag vill också vara med :huvet

Jag säger bara bump så här i vintermörkret kan man behöva åka sina gamla vanliga vägar.. :2cool

Dock så verkar sporthojservern ligga nere just nu..

Hultan skrev:
Jag säger bara bump så här i vintermörkret kan man behöva åka sina gamla vanliga vägar.. :2cool

Dock så verkar sporthojservern ligga nere just nu..

ja dom håller på att byta sever tur att man har sommarens bravader på DVD :banana :banana

hållundan skrev:
Sorry för "fel inlägg" i tråden, men jag ser framemot årets "spring feelings"!

Kom an!
Skall se vad jag kan göra.. :) Låter faktiskt som en bra ide!

hållundan skrev:
Det gör det absolut! Varje gång jag hör "The ecstasy of gold" tänker jag på Gikcxzsers och vår. Underbart!
Haha, lite kul :) Samma som pacman sa, varenda gång han kör i jonsered nynnar han på "Did you give the world som love today"

Jag ger mig inte fören varenda hojare nynnar på en låt från nån av mina filer när dom kör pga någon av gbgs-hojvägar som jag har filmat på.. :)

Det dumma är nu bara att jag har svart kåpglas, måste skaffa hjälmkamera.. Är inte tusen på att minj dv-kamera tar det bara.. Jaja, det återstår att se..

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8