Filmer / Bilder

Uppdaterad film från när jag och K-man var ute.
I slutet filmar vi ett helt varv så ni kan se hur slingan ser ut.

Last edited:
Om du jämför med en Canon, hur står den sej mot 600D?

Tja ett enkelt svar skulle vara att de är mer "BANG for the buck" med Nikon än Canon (om man jämför de två ovan nämnda). Sen så finns de saker som skiljer, men overall om man jämför dessa så verkar D3200 lite bättre. Finns säkert punkter som man inte har koll på som skiljer.

Dock kan man kolla lite på denna jämförelse på en bra sida mellan dessa, la även till polarens Canon 7D som jämförelse (fullformatare).

Jämförelse mellan D3200/600D/7D

Gillar polarens för den är så snabb när man kör sekvenstagning på fotona, dubbelt upp mot D3200:an samt 600D men så är de en fullformatare med. D3200 tar 4bilder/sek Canon 600D 3,6 eller 3,8/sek och 7D:n 8.0.

Gillar D3200 med för den är så smidigt och mindre i formatet. Slutändan blir de väl en smaksak vad man gillar. Samma prestandard på HD filmningen är de mellan 3200 och 600D. Kan få testa min så har du känt på den om du vill jämföra med 600D.

"Nikon själva har konstaterat att D3200/3300 är lite för kraftfull för att vara deras instegsmodell"

Last edited:
motardhjul.jpg

Ett par blåa motardhjul letade sig ner mitt garage igår för att få nya gummin. Förbaskat synd att de inte är mina :(

IMG_5803.jpgIMG_5789.jpgIMG_5794.jpgIMG_5764.jpgIMG_5788.jpg

Första försöket med nya (för mej) kameran, Canon 600D. Objektiv: Tamron 17-50mm f2,8

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti