Filmer / Bilder

http://www.youtube.com/watch?v=46wP4PpFgmI

Fyra hjul men jäklar vilken bil, vilket motorljud och vilka soft och skicklig förare :yoparty

"He, along with his best friend and manager Dustin, are the pinnacle of redneck awesome" :3freak :hihi

Äääh de där kan jag göra med min gamla 740, iallafall när det är blött men hade jag haft mer pulver så kör jag som i filmen :) Har dock ingen handbroms men det funkar lika bra att motorbromsa upp den på förställ :tummenupp

Robbie Madison - Aircraft video...

Synd att de inte finns så mycket sådana platser i Sverige. I alla fall inte södra delen av Svedala, ser riktigt nice ut men många av dom där stora hoppen kan man ju säga att man bangat på. :hihi

Nu längtar man ju inte mindre till vår/sommar och värme samt sol. Dags och leta upp en MX hoj igen.

Har du köpt nytt skinn? :)

Hade vart kul att göra samma sak fast duka upp ett par bord som en resturang med kypare som häller upp motorolja vid ett av borden. Tailgunnar hade kunnat vara pimp med ett helt gäng

Näää... Fick bilden av en kollega på jobbet, någon hon känner. Men den är bra... :hihi

20130215_211701.jpg

Kunde inte hålla mig mer. Tror att detta blev min elfte minicross jag har. Man tröttnar snabbt när man har en men när man inte har så saknar man :tummenupp Billig med delar med. Typ motard däck 500kr. Nu står den dock skitig så ska tvätta den imon tror jag så man kan meka lite :)

bild

Been there done that dock va det inte på alla hjärtans dag utan motoGP premiären förra året !

DSC02561.jpg

Såg faktiskt en fin R1 för någon dagsedan.
Lite insperation för er andra R1 äger om ni inte vill skämmas till sommaren :D

Såg faktiskt en fin R1 för någon dagsedan.
Lite insperation för er andra R1 äger om ni inte vill skämmas till sommaren :D
Har han 'lättat' svingen genom att borra en massa hål i den???? :eek: :död
Snacka om 'accident waiting to happen'!
Nån som vill åka på bönpallen? :crash: :D

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...