Filmer / Bilder

Som sagt, jag kan ta lite material av alla och fixa något snajsigt, enda kravet är att jag får lite pepp av att det finns något rolit material på mig oxå :D

rolittt

jag kan bara se ball ut i kurvor just nu :D blir väl tillfälle snart om det inte blir något ikväll!

Last edited:
Jag kan jaga dig med GoPron längs nån krokväg du känner till vid tillfälle. Än så länge är det torrt så vi kan göra det ikväll strax söder om stället om det går

tills ni lägger upp film från wheelie kvällen, lite skräp som slängts ihop igår kväll.

tills ni lägger upp film från wheelie kvällen, lite skräp som slängts ihop igår kväll.

Nice goffe!
Försöker spela upp den på mobilen men det står bara att ägaren har inte gjort materialet tillgängligt för uppspelning på mobiltelefon :/

Det är musiken i klippet som gör att det inte går att titta på i mobilen skulle jag tro.

Soft film Goffe! :) Material finns ju i mängder nu.. kan bli något riktigt gött av detta!

Nice goffe!
Försöker spela upp den på mobilen men det står bara att ägaren har inte gjort materialet tillgängligt för uppspelning på mobiltelefon :/

"svordom" varför var inte helikopterhenrik i stan i går!!

Med den redigeringen hade det suttit som en pungspark med helikopterperspektiv över höghastighetspassage i klunga/ wheelies

Stege och pinne i vägkanten? :) TheKid är en jäkel på friklättring säger han. Nu när Rettan e kass kan han väl joddla upp i en gran och göra lite nytta där? :D

Lite slow-mo hade gjort sig. Nu hackade filmen lite i min mobil (kollade i webläsare, ej YT-app) men typ vid burnisen? Kan du göra slow-mo i WMM ?
Kollade med ipaden nyss, funkade fint. Vet inte, det är deras live/lite version, verkligen basic. Får kolla ikväll, men jag tror inte slowmo finns.

Lerutis: gillade början med staden och lite slowmo/hoj. Blir spännande att se vad du klipper ihop! Saknade ngn som brände däck bakom orkestern!

Last edited:

Med smärta funkar det på mobilen :)

Last edited:
Fan Madass! Vilka bilder du tagit, skitsnyggt. Vilka skills du har :tummenupp
R6an & 990n är grymt läckra! Way to go girl.

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...