Filmer / Bilder

Ja foto intresset vaknade igen när man inte kan köra hoj så får jobba på de mer, tror jag hade 155 bilder totalt och efter rensning av de som var nått att ha så var man nere på 55 och sen när man hade gått igenom dom en gång till och fixat till dom så var man nere på 30 som var bra, sen var de 16 utav dom som ja kände ja kunde lägga upp.

Denna schyssta "oldie" Ducce stog utanför Nybergs i Fredags, riktigt nice.

Ducce.jpg

Yes, jobbar på det nu!

Börjat lära mej klippa i vegas pro :) med hjälp av Rav3n, så hoppas bli klar under veckan inkl motorljud vid rätt tillfällen! Det enda jag inte är nöjd med i pro är om man vill ha vissa klipp i Sepia, den blir i mitt tycke bättre i windows live movie maker. Får kanske ta hjälp av bägge programmen för att få till det bra.
Har iaf lärt mej att det inte gör sej självt att få till en bra film med rätt musik och rätt flow. Gör om gör rätt gäller nu på kvällarna. Sen behöver jag ta till mej tipsen från gopro tråden där man tex namnger och grovklipper för att lätt hitta.
Men det är roligt & jag hoppas ni kommer uppskatta det!
Tack för feedback!
Ps inget kopplande när jag står upp & slangar ;)

Last edited:
Ja bästa sättet att lära sig är att ge sig på de och göra om och om tills man lyckas med de man vill göra, hur jobbigt de än kan bli i längden. Viss hjälp på traven är alltid bra. :hihi

är inte hemma än med rätt storlek, har svarta kanter. Fick låna lite mtrl av K-Man för att inte få det för enformigt

tips från coacherna om red tack :)

Gjorde en liten längre ha kul i skogen film :rolleyes:
Lite kul va den allt :tummenupp

Den var nice de du fått ihop i den senaste video. Många vinklar och klipper mellan dom, kort och koncist. :tummenupp

Den där sandgropen såg nice ut, antar de är nått runt krokarna vid dig/din far ?!

Last edited:
Jag tycker han kör alldelles för fort i skogen. Snyggt kört, bra film!

Den var nice de du fått ihop i den senaste video. Många vinklar och klipper mellan dom, kort och koncist. :tummenupp

Den där sandgropen såg nice ut, antar de är nått runt krokarna vid dig/din far ?!

Det stämmer. Åker in i skogen där barnarps backen börjar precis, jämte e4an. Sen kommer man ner till gamla JOK stugan om ni känner till den. Genom skogen på 45 sec om man kör snabbt sen är man i sandlådan ;)

Jag tycker han kör alldelles för fort i skogen. Snyggt kört, bra film!

I skogen får man köra snabbt :)

Tycker att du fick ihop din film riktigt bra Goffe :tummenupp

Riktigt nice film! Men vad hände de sista sekundrarna?? =/

Spelade in lite ljud med nya sliponet idag, låter fin fint =)
Första hojfilmen ever haha:

00.28-00.57 händer det inte så mycket.....
Ljud vid körning

schysst video, men vad hände i slutet?? missade alla det??haha?? :glömdet SURT:hihi

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul