Filmer / Bilder

181885_10150844028662058_734182057_9820354_367295796_n.jpg

Surgixxern såld... o det nya åket låter inte otäckt....:yoparty

Psycho fucking social!

Hur störda är ni? Vågar ni släppa loss? Nu har vi ett gäng kameror, ta en titt på videon och sug in. Tänk Slipknot, tänk hoj! Kan inte bli annat än en sjukt bra hojfilm!
Kommer mer info om tid & plats. Annars är det som vanligt, slanga, bana, krasha & ha kul!

Välkommen till literklubben! Vettigt val för en fullvuxen karl. Snabba färgen också ser jag :tummenupp
Mil / pris?

379211_10150846137232058_734182057_9826194_55167799_n.jpg

2800 mil, en bit över 50 lax, -04, powercommander, Akra halvsystem o lite annat smått o gott!:tummenupp

//Nöjd Kille!:D

Last edited:
Jensen, lite tycke från mej.

* Gärna mer film på dej från annan hoj för att det inte ska bli för enformigt med kamera mest från din hjälm/hoj. & det är din film, man vill ju se dej/din hoj.
* Lite i längsta laget.
* gärna blanda in lite runt själva körningen, tex allt från att du ska sätta dej på hojen, kör iväg osv. Mest för att bryta av körningen & inte bli för enformigt alt klipp på klipp.
* snyggt slangat & kört.
* syns att du lagt ner lite tid på filmen/klippt in bilder.

Last edited:
Oh hittade denna när jag slösurfade tuben, nått för er med drifting ambitioner men även en del stuntande. Gillar de stunt en av dom kör vid 2:32. :yoparty :rock

Brukar inte tycka det är så kul med stuntfilmer. Denna var dock mycket nytt och en bra produktion. Nice:tummenupp

de är ju SÅ HÄR vi ska spela paintball nästa ggn, Fy fasen va nice gjort. :yoparty

Va, har dom äntligen hittat Rettans rätta element ? :hihi
Tror inte han velar så mycket längre. :brynad

Last edited:

1a ggn jag gör en "video", liten teaser från idag. Gjord i Windows live movie maker.
Ge mej ärliga åsikter.

Ja gillade den video teasern, musiken passade bra till den och satte stämingen. Säger som Mister Montgomery Burns (Simpsons): Exellent

Blir ju skitbra. Massa olika vinklar också de gillar vi :)
Har satt ihop en jag med från igår. Dock blev men för enformig i mitt eget tycke då mycket är filmat från samma vinkel :glömdet

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra