Filmer / Bilder

Äntligen fått på mina speglar ordentligt efter att fått beställa andra adapters för att de skulle passa, blev nöjd till slut iaf =)

IMG_3021.jpg

Blev ju riktigt bra med kameran K-man!!!

Mycket bättre än original! Snygga och inte för stora, hur är sikten i dem?

Köpte en uppsättning nya blinkers till hojen då de billiga Kina blinkarna slocknade diod efter diod... :) Fick bli lite mer kvalitéts grejjer den här gången.

Fick även dit ett nytt bakdäck, testar ett SportSmart den här gången :tummenupp

IMAG0284.jpgIMAG0280.jpg

Äntligen fått på mina speglar ordentligt efter att fått beställa andra adapters för att de skulle passa, blev nöjd till slut iaf =)

Han kan sin sak herr Block! Lite budgett för att stänga av delar av staden? Det fina är att det är en svenskbyggd bil :) Andreas alt andreasson motorsport som byggt bilen.
Och det han gjort i WRC visar vilken klass det är på toppförarna i rally, där har han en bit kvar.
Skön rulle.

Det som är sjukt är åtta miljoner visningar på två dygn

Kan tänka mig att San Fransisco upplåter delar av stan för andra filminspelningar rätt ofta och ser det som PR för stan?

Last edited:
Det som är sjukt är åtta miljoner visningar på två dygn

Kan tänka mig att San Fransisco upplåter delar av stan för andra filminspelningar rätt ofta och ser det som PR för stan?

Alla större städer gör nog så till och från. A6 hade de ju tex film inspelning på förra eller förr förra året. Och de har ju ändå Hollywood runt hörnet :tungan

Prova att fästa gopron på kåpglaset, riktat mot dej. Har det själv, gillar det :)
Man ser mer av en svälv, och hur man rör sej med huvud/överkropp i kurvor.
Cred till dej K för att du provar nya idéer! Och ett kul infall i filmer med andra vinklar!

Blev lite jobbigt att kolla på det en längre tid eftersom man försöker fästa blicken på vägreflektionen hela tiden., men tror absolut att det kan bli riktigt snygg utfyllnadsmaterial på mc-filmerna du gör!! Tummen upp!

Prova att fästa gopron på kåpglaset, riktat mot dej. Har det själv, gillar det :)
Man ser mer av en svälv, och hur man rör sej med huvud/överkropp i kurvor.
Cred till dej K för att du provar nya idéer! Och ett kul infall i filmer med andra vinklar!
Fint, då har vi ännu en vinkel att klippa in sen :tummenupp

Jag vill inte sätta ett svart fäste på mitt klara kåpglas

Last edited:
Slipon får nog vänta tills vintern/våren :)
Ja dem är riktigt snygga i svart faktiskt, blev kär i den när jag såg den och föll pladask när jag provkörde den :) Hehe

Vad trevligt, då är vi nu officiellt 2 stycken med KTM i Nässjö. Grattis till en grym hoj! :)

Vad trevligt, då är vi nu officiellt 2 stycken med KTM i Nässjö. Grattis till en grym hoj! :)

Jasså? :) Såg två ktmer igår vid statoil. Tyckte jag kände igen ett vitt/neongrönt skinnställ härifrån forumet.

Det är störtroliga hojar att köra måste jag säga. Måste bara bli av med rad 4a tänket nu :P hehe

Jasså, det var du som kom körandes i rondellen misstänker jag. Ja, de två vid statoil var jag och Jensen. Han var över och hjälpte mig med att mappa in hojen efter att jag varit och skruvat på lite för många grejer vid trottelhuset ;)

Jajjemen det va jag :) såg er vid södra infarten sen men va påväg ut på stora vägen så kunde inte köra efter er :P
Gick det bra med mappningen då?

Less talk more pictures... I alla fall in denna tråden. No offence... Om ni ska språka så ta de i skitsnacktråden. :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph