2576141 I särklass den sämsta skit jag sett.
I en inledningssen så, håll i er nu, skrapar han med knäna i en kurva. Det är så oerhört coolt att det ska visas 7 gånger i rad. Det är dessutom enda gång de gör det i filmen så tydligen var det ett stort ögonblick.
Att det sedan körs sporthoj över sten och grus, i öknen, över träd, i skogen, där stoppies, ska vallas på träd för att byta riktining etc, på så dåliga ofroadkopior till sporthojar att man av ren morbid "va faan" känsla inte kan sluta titta.
Sedan för att i avslutningsskedet se två tjejer som fäktas med sina hojar, kör i ungefär 30sec och slåss med varandra utan att ens vingla en millimeter och trots att de kör så fort att bakgrunden är helt suddig, så lyckas de vända och köra fram och tillbaka på en yta som är ca 100m lång, helt kört grymma förare.
Sedan sätter han sig på en cykel med helikoptermotor

som går så fort att den spränger fönster i sin framfört, men till trots så hinner det läckande bränslat brinna ikapp medans han sicksackar i 400 plus i full rusningstrafik, samtidigt som han slåss och fäktas med en snubbe på en harley (som tydligen också gör 400+ helt plötsligt trots att han hinner ikapp den) utan att vingla.
Seriöst, det är så dåligt att jag inte vet om jag ska börja gråta eller elda upp filmen.