Filmen "The Ring"

Hur tycker ni "the Ring" är??

• Antal röstningar
    0
Dunder klumpen! skrev:
Tyckte faktiskt "Ghost ship" var bra med!

Ghost ship är ju otroligt bra! Älskar den filmen!

The ring suger gammal sur bävertask... Blev otroligt besviken, hade hört så mycket bra om den så var den så fruktansvärt dålig.

"The Ring" är ingen höjdare direkt. En annan rysare är "eight legged freaks" som går på ppv just nu.

The Ring funkar bättre än sömnmedel..Den ultimata skräckisen är trots allt Exorsisten!!:eek: DÄR snackar vi skräck film!!Den är äcklig!:D

Tyckte den var dålig... trodde efter inledningen att den skulle hålla samma nivå hela filmen genom, men neeeej... jag somnade nästan också.. först på slutet det var något att se, om dock lite . . . :o

Vaddå bara för att en skräckfilm inte innehåller massa blod och splatsch betyder väl det inte att den är tråkig?

Tycker det var en skit bra film!! :tummenupp
Trött på alla trista thrillers och actionfilmer som visas på bio nu. Vet inte hur länge sen man såg en riktigt BRA film (förutom the Ring)

Men smaken är väl som baken.... :arsele

28 dagar senare var även den ganska ruggig, lite skum och lite dåligt uttänkt men det hindrade den inte från att vara stundvis lite ruggig.

sEiKo skrev:
28 dagar senare var även den ganska ruggig, lite skum och lite dåligt uttänkt men det hindrade den inte från att vara stundvis lite ruggig.

Den var väldigt skum.... men man kan nog inte säga att den var dålig, men jag trodde man skulle få en upplösning av något slag. Lite resident evil över det hela :eek:

Mattiaz skrev:
Den var väldigt skum.... men man kan nog inte säga att den var dålig, men jag trodde man skulle få en upplösning av något slag. Lite resident evil över det hela :eek:

Ja, den var udda, gillade den skarpt.

Jag skrek som en liten skolflicka ett par gånger när jag såg 'the ring' ....kalla mig gärna kärring men mina nerver pallar inte med såna filmer... :)

Bästa skräckisen någonsin är "The Shining" eller möjligtvis "Alien" (Den åttonde passageraren)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT